کد خبر: 3960 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲

در طول راهپیمایی یوم الله 22 بهمن انجام گرفت؛

جواب دندان شکن دانشجویان انقلابی اردبیل به رئیس جمهور آمریکا

جمعی از دانشجویان انقلابی و بصیر اردبیل در پایان راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی جواب دندان شکنی به رئیس جمهور آمریکا دادند.

جواب دندان شکن دانشجویان انقلابی اردبیل به رئیس جمهور آمریکا

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جمعی از دانشجویان انقلابی و بصیر اردبیل در پایان راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"و "مرگ بر اسرائیل" ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی جواب دندان شکنی به رئیس جمهور آمریکا دادند.

 

بزک کنندگان چهره آمریکا نتیجه نوکری به آمریکای جنایتکار را ببینند

احمد نوری صفا دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد،گفت: به برکت حضور مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن امسال، ضمن تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان موجب نا امیدی هرچه بیشتر دشمنان و بدخواهان اسلام و مستکبران عالم را فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد:اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در جبهه های مقاومت، شاهد پیروزی های مهم رزمندگان و مدافعان و جان نثاران اهل بیت(ع) هستیم و از سوی دیگر در جبهه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی روند رو به رشد و تعالی را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در پیش داریم.

دانشجوی اردبیلی مهمترین تهدیدات علیه انقلاب اسلامی و همچنین مواضع و مطالبات خود را در راستای رشد و اعتلای ایران عزیز دانسته و نکاتی را خطاب به ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در خصوص فرمانش در ممنوعیت ورود شهروندان ایران به آمریکاخاطرنشان کرد.

وی در ادامه سخنان خود به سیاسیون، جراید و رسانه های آمریکا صفت و شیفتگان شیطان بزرگ که در طول ۳ سال اخیر با بهانه تعامل چهره پلید آمریکا را بزک کرده و شرط رهایی از مشکلات اقتصادی را تبعیت از آمریکا دانستند تذکر داد و گفت: اینقدر نوکر آمریکای جنایتکار نباشید.

دانشجوی اردبیلی خطاب به مسئولان کشور نیز با بیان اینکه بنا به بند ۲۸ برجام، محدودیت و لغو روادید اتباع ایرانی نقض برجام محسوب می شود، عکس العمل قانونی و پیگیری مقامات وزارت امور خارجه را در این رابطه را خواستار شد.

 

امروز هیچ کشوری جرأت تفکر تهاجم به ایران قدرتمند را ندارد

مهدی محمدی دیگر دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی پیشرفت های علمی ایران در این 38 سال را یاد آور شد و افزود:جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه علم و فناوری است و به اذعان اندیشکده های غربی ایران هفتمین کشور برتر دنیا محسوب می شود.

وی به تحرکات مذبوحانه انگلیس و فرانسه و آمریکا و کشور های عربی خلیج فارس که سناریوی رزمایش خود را با عنوان حمله به ایران طراحی کرده اند اشاره کرد و خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: بدانید و هوشیار باشید که ایران اسلامی با داشتن فرهنگ جهاد و شهادت و تقدیم هزاران شهید برای پایداری انقلاب اسلامی، در حال حاضر به بزرگترین قدرت دفاعی دنیا تبدیل شده است و هیچ کشوری جرأت تفکر تهاجم به ایران قدرتمند را ندارد.

 

جلوه درخشان انقلاب اسلامی نه تنها در مدیترانه بلکه تا قلب اروپا را نشانه گرفته است

محمد نوری دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهارات نخست وزیر انگلیس مبنی بر رویارویی با نفوذ ایران در شرق مدیترانه یادآور شد و گفت:جلوه درخشان انقلاب اسلامی نه تنها در مدیترانه بلکه تا قلب اروپا را نشانه گرفته است و این نفوذ در قلب های انسان های آزادی خواه شکل گرفته است و هیچ قدرت استکباری قادر به مقابله با آن نیست.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به دولت انگلیس گفت: به انگلیس، این روباه پیر، اعلام می داریم خواب جلوگیری از حضور ایران در مدیترانه و رویای برگشت انگلیس به تصاحب قدرت در دنیا را باید به گور ببرد.

 

امروز با ثبات قدم بیشتری بر سرِ آرمان‌ها و اصول اولیه انقلاب ایستاده ایم

مرتضی فردی دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل در حاشیه راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه ملت غیور و عدالت خواهی است که سال های سال طعم تلخ زورگویی و بی عدالتی حکومت های فاسد پادشاهی را چشیده و از ظلم و ستم حاکمان مستبد به ستوه آمده بودند،گفت: پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب،اینک ما با ثبات قدم بر سرِ آرمان‌ها و اصول اولیه انقلاب که همچنان راز ماندگاری است ایستاده ایم.

دانشجوی اردبیلی تصریح کرد:اكنون انقلاب اسلامی، شاهد تحقق وعده الهی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر پيروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولت مردان مستبد، مرتجع و وابسته در حال تحقق است.
وی  با بیان اینکه هم اكنون بيداری اسلامی و هوشياری مستضعفان جهان، كاخ ستم مرتجعان عرب را به لرزه درآورده است،گفت:حفظ وحدت و انسجام موجب رشد و احیای مجدد اسلام در جهان خواهد شد و همگان باید در عمل و رفتار و گفتار تلاش کنند تا کوچک‌ترین اقدامی را ضد وحدت انجام  ندهند.

دانشجوی اردبیلی تصریح کرد: هرچه‌ از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها در مقابل این انقلاب الهی، روشن‌تر می‌شود، امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از این انقلاب و مرزبندی دشمنان، در مبارزه با آن روشن است. آمریکا و همراهانش در یک طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ایستاده‌اند.

فردی پاسداشت انقلاب اسلامی را یاداورشد و با بیان اینکه شکر این نعمت، دفاع از ارزش‌های آن است،گفت: مردم مسلمان و انقلابی ایران، باید همچنان حافظان و مدافعان این خط در سنگر اول باشند و با همه وجود از آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حمایت کنند.

 

«تبعیت از ولایت فقیه» و «وحدت و مقاومت ملی» مهمترین عوامل موفقیت ایران برای ابد تاریخ است

حجت الاسلام مدبر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:اکنون و پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های ملت غیور و انقلابی ایران در این مسیر خطیر، تأکید می‌گردد که رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، «تبعیت از ولایت فقیه»، «وحدت و مقاومت ملی» و «حضور آگاهانه و بموقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب» بوده است.

وی موفقیت‌های حیرت‌انگیز انقلاب اسلامی در این چند سال را خاطر نشان کرد و گفت: تأثیرات شگرف خود را در عرصه بین‌الملل بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون‌سازی ساختار و هندسه قدرت است.

انتهای پیام/