نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10092 ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) خبر داد:

اجرای 471 برنامه عقیدتی و سیاسی در سپاه استان اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به برنامه‌های عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اشاره کرد گفت: طی سال گذشته 471 برنامه عقیدتی و سیاسی در رده‌های مختلف سپاه برگزار شده است.

اجرای 471 برنامه عقیدتی و سیاسی در سپاه استان اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ابصارخبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در دیدار جمعی از پایوران و مسئولین اقشار مختلف بسیج با آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در محل دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد گفت: 65 عنوان برنامه در قالب 471 برنامه در 278 ردیف طی سال گذشته با موضوع بصیرت افزایی در حوزه عقیدتی و سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج استان اردبیل برگزار شده است.

وی به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال 54 کلاس در ماه مبارک رمضان برای اقشار مختلف برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیی به استفاده از علما و فضلا در کلاس‌های عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و گفت: مباحث عقیدتی و سیاسی اولین و مهمترین اولویت گزینش سپاه در بدو ورود پایوران است.

وی با بیان اینکه هر روز در مجموعه سپاه و بسیج روز عقیدتی و سیاسی برگزار می شود اظهار داشت: 12 اردیبهشت که به پاس تلاش‌های ارزنده علامه شهید مرتضی مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم در آموزش و پرورش نامگذاری شده است به عنوان نماد هفته عقیدتی و سیاسی در طول سال معرفی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه هر هفته در سپاه هفته عقیدتی و سیاسی است تأکید کرد: کلاس های قرآنی، برنامه های عقیدتی، نشست های بصیرت افزایی در حوزه سیاست و طرح صادقین هر هفته در رده های مختلف سپاه و بسیج برگزار می شود به همین خاطر است که تلاش های دشمنان در نیل به اهداف پلیدشان به سنگ خورده و با شکست‌های پی‌درپی مواجه شده است.

وی به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به تجاوزات رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکای مستکبر به  کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: سیلی وعده صادق معادل 8 سال دفاع مقدس بود.

 

انتهای خبر/ ج