کد خبر: 1012 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹

خطیب موقت نماز جمعه اردبیل:

فزونخواهی 5+1 موجب توقف مذاکرات شد

امام جمعه موقت اردبیل گفت: فزونخواهی 5+1 موجب توقف مذاکرات شده است؛ ایران اسلامی نهایت همکاری را به کار برده است.

فزونخواهی 5+1 موجب توقف مذاکرات شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه,حجت الاسلام و المسلمین فروغی در خطبه های نماز جمعه امروز اردبیل با قدردانی از راهپیمایی پرشکوه روز قدس امسال،گفت: این حضور با شکوه، رمز پیروزی، نشان افتدار و انسجام کشور و موجب خنثی شدن توطئه های دشمان است.

وی مسئله قدس را یک مسئله جهانی تلقی کرده و تدبیر جهانی را برای حل این معضل لازم دانست و تصریح کرد: تشکیل کشور اسرائیل، جهت تضعیف اسلام و از بین بردن اقتدار کشورهای اسلامی منطقه و مقدمه‌ای برای سلطه غرب بر جهان اسلام است.

فروغی هدف دشمن از مذاکره هسته‌ای را از بین بردن عزت کشور دانست و گفت:  فزونخواهی 5+1 موجب توقف مذاکرات شده است؛ ایران اسلامی نهایت همکاری را به کار برده و بطور ویژه نرمش قهرمانانه از خود نشان داده است، لکن هدف غربی‌ها از مذاکره، نه ممانعت از تولید تسلیحات هسته ای بلکه تحقیر و استخفاف ملت و شکستن عزت ماست.

خطیب موقت نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: زمان تهدید و جنگ روانی گذشته و این امور در تصمیم عزتمندانه و شرافتمندانه ملت ما تاثیری نخواهد گذاشت.

وی گفت: رفع تحریم موجب حل تمام معضلات اقتصادی نیست و ما باید با اتکاء به اقتصاد مقاومتی، زیرساختهای اقتصادی کشور را برای همیشه از شکست پذیری مصون کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین تلاش هیأت مذاکره کننده هسته ای مخصوصا وزیر امورخارجه کشورمان را که در برابر تهدیدات 5+1 موضع قاطع گرفته اند تحسین کرد.

انتهای پیام/