کد خبر: 1047 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸

در پی توافق نامه دانشگاه محقق با دانشگاه عدالت برگزار می شود

دوره دانش افزايی کارکنان قوه قضائيه شمالغرب کشور

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: به دنبال تفاهم نامه صورت گرفته بین دانشگاههای محقق اردبیلی و عدالت در تهران دوره های کوتاه مدت بازآموزی و دانش افزايی برای قضات، وکلا و مشاورين قوه قضائيه شمالغرب کشور در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

دوره دانش افزايی کارکنان قوه قضائيه شمالغرب کشور

 به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبيلی از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت دانش افزایی برای قضات،وکلا و مشاورین قوه قضائیه شمالغرب کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد و افزود: طی طی دیداری با حجت الاسلام محمد حسين بياتی رئيس دانشگاه عدالت در تهران دانشگاه محقق اردبیلی آمادگی خود را برای دوره مذکور با مشارکت دانشگاه عدالت اعلام داشت.

وی همچنین افزود در این دیدار از حضرت آيت الله شاهرودی (رئيس هيأت مؤسس و هيأت امنای آن دانشگاه) برای ديدار از استان اردبيل نیز دعوت به عمل آمد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی جايگاه دانشگاه عدالت را با توجه به تخصصی بودن آن در زمينه علوم قضائی و داشتن پشتوانه محکمی همچون حضرت آيت الله شاهرودی ستود و با تکيه بر توانمنديهای خاص و زيرساختهای مستحکم دانشگاه محقق اردبيلی همکاری آن دو را بسيار اساسی توصيف کرد.

دانشگاه عدالت يک مؤسسه آموزش عالی غيردولتی است که در زمينه تعليم و تربيت دانشجو در مقاطع تحصيلی (کارشناسی ارشد و دکترا) در رشته های مرتبط با علوم قضايی فعاليت مينمايد. آيت الله شاهرودی، رئيس سابق قوه قضائيه، مؤسس اين دانشگاه ميباشد.

انتهای پیام