کد خبر: 1205 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸

مدير کل روابط عمومی وزارت علوم:

سازمان ها با بها دادن به روابط عمومی ها به تعالی می رسند

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت:شناخت جايگاه روابط عمومی ها توسط مديريت سازمان در پيشبرد درست فعاليت يک مجموعه موثر است.

سازمان ها با بها دادن به روابط عمومی ها به تعالی می رسند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مهدخت بروجردی مدير کل روابط عمومی وزارت علوم عصر امروز (چهارشنبه 94/05/28) در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاههای کشور گفت: شناخت جايگاه روابط عمومی ها توسط مديريت سازمان در پيشبرد درست فعاليت يک مجموعه موثر است.

مدير کل روابط عمومی وزارت علوم در ادامه سخنان خود اهمیت حضور در شبکه های اجتماعی را خاطر نشان کرد و افزود: در اين شبکه ها همکاران روابط عمومی در جريان مستقیم و به روز مسائل سازمان قرار خواهند گرفت.
بروجردی از شبکه اجتماعی تلگرام بعنوان شبکه ارتباطی مجازی روابط عمومی وزارت علوم نام برد و افزود: همکاران ضروری است در راستای توسعه مشارکت ها و تعاملات از اين فرصت مطلوب استفاده کنند.

وی با تاکيد به ضرورت تعصب سازمانی در عملکرد روابط عمومی ها، برگزاری کارگاه آموزشی با محوريت نظريه های روابط عمومی ها را فرصت مطلوبی برای تبادل اطلاعات دانست.

گودر صادقی در مراسم افتتاحیه نشست مدیران روابط عمومس دانشگاههاس سراسر کشور ضمن عرض خیر مقدم فعاليت حوزه روابط عمومی ها را سخت و در عين حال اميد آفرين دانست .

سرپرست دانشگاه محقق  فعالین در این حوزه را انسان های صادق توصیف کرد  و افزود: این افراد در واقع پاسداران حقایق هستند.

صادقی موفقيت دانشگاه طی سال اخير را مرهون مشارکت همکاران دانست و  تصریح کرد: اين مشارکت با تفويض اختيارکافی به کارکنان سبب ایجاد فضای آرام و امن کاری شده بطوريکه  اکنون شاهد اداره دانشگاه به اندازه اداره يک موسسه کوچک و ساده هستیم.

وی دليل این موفقيت را همدلی و همزبانی عنوان کرد و افزود:نوع ارتباط بر اساس تعامل دو سويه و مبتنی بر اخوت، برابری و ارزش های اسلامی است و دوستی و عشق بيشتر از چشم داشت های مادی برای کارکنان ارج و منزلت دارد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبيلی با اشاره به موفقيت های اخير دانشگاه از شکل گيری مرکز رشد و فناوری، پارک علم و فناوری، موزه تاريخ علوم، آکادمی زبان، دفتر توسعه فرهنگی و دفتر حمايت از حقوق بانوان اظهار داشت: رويکرد جديد دانشگاه در سال جاری توسعه رشته های تحصيلات تکميلی به ويژه  مقطع دکتری است.

در پایان این نشست از اپليکيشن خبرخوان سایت دانشگاه محقق اردبيلی نیز رونمايی شد.

انتهای پیام