کد خبر: 1232 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق اردبيلی:

تقويم دانشجويی دانشگاه محقق تدوین می شود

مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق اردبيلی گفت:مشابه تقويم آموزشی خواهد بود و می تواند برنامه زمان بندی منظم و مناسبی از انتخاب واحد، رزرو خوابگاه،ثبت‌نام وام دانشجويی و ساير برنامه‌ های حوزه دانشجويی را به مخاطبین ارائه دهد.

تقويم دانشجويی دانشگاه محقق تدوین می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، اسماعیل گلی مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق اردبيلی با اعلام این خبر گفت: اين تقويم که در اجلاس معاونين و مديران مناطق شمالغرب توسط اين مديريت پيشنهاد شد مشابه تقويم آموزشی است و می تواند برنامه زمان بندی منظم و مناسبی از انتخاب واحد تا رزرو خوابگاه و ثبت‌نام وام دانشجويی و ساير برنامه‌ های حوزه دانشجويی را به مخاطبین ارائه دهد.

مدير امور دانشجويی دانشگاه محقق اردبيلی بهبود وضعيت رفاهی دانشجويان،گسترش خدمات الکترونيک در حوزه دانشجويی و تعريف پروژه ‌های جديد در زمينه ساخت خوابگاه دانشجويی را سه اولويت مهم و سياست کلی معاونت دانشجويی عنوان کرد و افزود: در اين راستا فعال سازی خدمات الکترونيک در حوزه دانشجويی سياست جديد ما است.

گلی با اعلام آمادگی اين معاونت برای استقبال از دانشجويان جديد الورود و تشکيل ستاد استقبال گفت: در سال جاری تسهيلات رفاهی مناسبی برای دانشجويان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به واگذاری خوابگاه به دانشجويان تحصيلات تکميلی از شروع اقدامات اصولی و زيربنايی در خصوص بهبود سرعت و دامنه پوشش اينترنتی و تعميرات اساسی خوابگاه‌ها با صرف هزينه ‌ای نزديک به 800 ميليون تومان با همکاری معاونت محترم پژوهش و فناوری و معاونت محترم اداری و مالی دانشگاه خبر داد.

عضو هيات علمی دانشگاه محقق اردبيلی با اشاره به بهره مندی دانشجويان از بيمه حوادث اضافه کرد: علاوه بر اين، بيمه مسئوليت مدنی نيز پيش بينی شده تا در صورت بروز حادثه غيرعمدی در محيط دانشگاه و خوابگاه‌ها ديه فرد حادثه ديده پرداخت شود.

انتهای پیام