پربازدیدترین ها

کد خبر: 1242 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵

مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی:

امام رضا(ع) الگوی ترويج و رونق آزاد انديشی است

مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی با بيان اينکه امام رضا(ع) اسوه و الگوی ترويج و رونق آزاد انديشی است،گفت: اين الگوی رفتاری امام، به انسان ها ياد می دهد که در جامعه و در حيات فردی و اجتماعی آزاد انديش باشند.

امام رضا(ع) الگوی ترويج و رونق آزاد انديشی است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه)در سخنرانی قبل از نماز جماعت در مسجد دانشگاه با بیان اینکه  آزاد انديشی، کج انديشی ها را سامان می دهد، اظهار داشت: جامعه مترقی بايد از حيث علمی و دينی آزاد فکر کند چونکه که آزاد انديشی باعث اصلاح امور می شود.

مدبر شرارت های حکومت مامون را یادآور شد و افزود: امام رضا(ع) هر چند ظاهرا به حکومت رسيد اما اين اتفاق به اجبار مامون بود و امام برای برملا کردن چهره واقعی اين حکومت مناظره را پيشنهاد داد.

 

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند برگزاری مناظره است تا به این وسیله حقايق روشن شود گفت: اقدام امام رضا(ع) در این زمینه تحسين بر انگيز و توام با تدبير عالمانه است.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خود از مسئولین تشکلهای دانشجویی خواست تا با پیش قدم شدن در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی فرصت تفکر در دانشجویان را ایجاد کنند.

انتهای پیام