کد خبر: 1283 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴

در نشست مديران امور دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه های شمالغرب کشور عنوان شد

دو هزار و 500 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاههای شمالغرب کشور ساماندهی شدند

دبير امور دانشجويان شاهد و ايثارگر منطقه 2 دانشگاه های شمالغرب کشور با اشاره به فعاليت 11 دانشگاه در استان های شمالغرب کشور، گفت: نزديک به دو هزار و 500 دانشجو در اين دانشگاه ها تحت پوشش برنامه های امور شاهد و ايثارگر هستند.

دو هزار و 500 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاههای شمالغرب کشور ساماندهی شدند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز در نشست مديران امور دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه های شمالغرب در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ساماندهی 300 دانشجوی شاهد و ايثارگر در اين دانشگاه از محول شدن حمايت مالی و تشکيلاتی اين حوزه به معاونت فرهنگی دانشگاه خبرداد.

  سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با تاکيد به هماهنگی و فعاليت مطلوب اين دو حوزه در حمايت و هدايت برنامه های ستاد دانشجويان شاهد و ايثارگر تصريح کرد: تفويض بهينه اختيارات برای پيشبرد امور حوزه های مختلف موثر بوده است.

هادی صالحی دبير امور دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه‌های شمالغرب کشور، فعاليت 11 دانشگاه از استان‌های آذربايجان شرقی، آذربايجان غربی، اردبيل و زنجان را در این منطقه یادآور شد و افزود: نزديک به دو هزار و 500 دانشجو در اين دانشگاه ها تحت پوشش برنامه های امور شاهد و ايثارگر هستند.

دبير امور دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه‌های شمالغرب کشور ضرورت برگزاری مداوم جلسات ستادهای منطقه ای خواستار شد و افزود: طی ماه های اخير جلسات منطقه ای به خاطر تغييرات مديريتی سطح وزارت،نيمه تعطيل بوده است.

صالحی برگزاری يک يا دو جلسه در هر ترم تحصيلی را ضروری دانست و افزود: بايد برنامه های اين ستاد به شکل مطلوب تداوم يافته و فعال شود و در عين حال خلاهايی از قبل احصا شده مورد توجه قرار گيرد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد:طرح استاد مشاور با برنامه قبلی اجرا می شود و فقط موضوع تامين مالی مسکوت مانده که به نظر می رسد در آيين نامه جديد منبع مالی نيز پيش بينی خواهد شد.

انتهای پیام/