کد خبر: 1284 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴

در آستانه نوگشایی دانشگاهها:

جلسه هم اندیشی مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاه محقق برگزار شد

استقبال از دانشجویان جدید الورود،احصاء نقاط ضعف و قوت تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق از مهمترین نکات قابل توجه در این نشست که به همت دفتر امور فرهنگی دانشگاه محقق برگزار شد، بود.

جلسه هم اندیشی مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاه محقق برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،  پیش از ظهر امروز نخستین جلسه هم اندیشی مسئولین فرهنگی دانشگاه محقق با دبیران تشکلهای دانشجویی دانشگاه در آستانه بازگشايی دانشگاهها در محل خانه فرهنگ دانشگاه محقق برگزار شد.

در این نشست که  مدير امور فرهنگی دانشگاه محقق، کارشناس تشکل های اسلامی و نيز دبيران تشکل های اسلامی دانشجويان دانشگاه محقق حضور داشتند، محمد رضا مولايی مدير فرهنگی دانشگاه با اشاره به برنامه های اين مديريت در سال جديد، برگزاری منظم جلسات ماهانه با دبيران تشکل ها و نيز اعضای شورای مرکزی هريک از تشکل ها خواستار شد و افزود: این اقدام در جهت هم افزايی و همفکری بيشتر و ارتقای کيفيت برنامه ها و احصاء نقاط ضعف و قوت تشکل های اسلامی دانشگاه مؤثر است.

 مدير فرهنگی دانشگاه محقق با بيان اهداف ستاد دانشجويی استقبال از دانشجويان جديد الورود به ضرورت استقرار نظم و انضباط جهت رفاه حال بيشتر دانشجويان و پرهيز از دوباره کاريها تاکيد کرد و افزود:مهمترين هدف ستاد دانشجويی استقبال ،حمايت و پشتيبانی از دانشجويان جديد الورود است.

 بهشته پناهی کارشناس تشکلهای اسلامی دانشگاه نيز ضمن بيان نقاط ضعف و قوت برنامه های استقبال در سالهای گذشته، نظرات و پيشنهاداتی را در جهت برگزاری هرچه بهتر و شايسته تر اين برنامه با محوريت تکريم خانواده ها و همراهان دانشجويان و نيز کمک و مساعدت به آنها در جهت انجام سهل و بی دغدغه فرايند ثبت نام ارائه کرد.

در ادامه این نشست پرزور مسئول بسيج دانشجويی، پاريابی دبير انجمن اسلامی دانشجويان، عباسی نماينده جامعه اسلامی دانشجويان و نيز نماينده هيات مکتب الشهدای دانشجويان دانشگاه به بيان نظرات و ديدگاهها و برنامه های پيشنهادی خود پرداختند.

برپايی چادر در محل استقرار و استراحت خانواده ها و همراهان، برپايی ايستگاه پذيرايی از دانشجويان و خانواده ها، برپايی غرفه مشاوره تحصيلی جهت راهنمايی و مشاوره به دانشجويان جديدالورود با حضور دانشجويان تحصيلات تکميلی و اساتيد رشته های مختلف، نصب بنرهای خوش آمدگويی و معرفی تشکل ها در محل ثبت نام، نصب بنرهايی جهت خوش آمدگويی و راهنمايی دانشجويان جديدالورود در وروديهای شهر با همکاری شهرداری اردبيل، از جمله پيشنهادات و فعاليتهای شاخص مورد نظر تشکل های اسلامی و مجموعه فرهنگی دانشگاه بود.

انتهای پیام/