پربازدیدترین ها

کد خبر: 1323 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی

دانشگاه، فرصتی برای رشد جوانان در سايه علم و معرفت و عمل عالمانه است

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی در آستانه بازگشایی دانشگاه ها گفت: دانشگاه فضايی است که با شناخت مناسب فرصت‌های پيش روی ان زمينه دين‌مداری و معرفت‌افزايی در آن فراهم می شود.

دانشگاه، فرصتی برای رشد جوانان در سايه علم و معرفت و عمل عالمانه است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی در آستانه بازگشایی دانشگاهها و فرا رسیدن فصل تعلیم و تربیت گفت:  زندگی زمينه‌ای برای تکامل، رشد و پويايی هر انسانی است و بدون شک ورود جوانان به دانشگاه فرصتی برای رشد در سايه علم و معرفت و عمل عالمانه است.

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی دانشگاه را فضايی دانست که با شناخت مناسب فرصت‌های پيش روی آن می توان زمينه دين‌مداری و معرفت‌افزايی در آن را فراهم کرد.

مدبر غفلت از فرصت های موجود را جبران ناپذیر دانست و افزود:این غفلت ها موجب ایجاد زمینه های آسيب‌ در جوان  و دانشگاه خواهد شد.

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبيلی در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت های  دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پرداخت و گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با برنامه‌هايی نظير کرسی‌های آزادانديشی، جلسات هم‌انديشی، حلقه‌های معرفت، مشاوره دينی، حوزه علوم اسلامی دانشگاهيان، ستاد ازدواج دانشجويی، مسابقات کتابخوانی، اردوهای زيارتی،‌ حمايت از هيئت‌های مذهبی،‌ کانون‌ها و تشکل‌های دانشجويی، برگزاری منظم نمازهای جماعت و طرح‌های قرآنی سعی در ايجاد فرصتی مناسب جهت ارتقاء بينش دينی، فرهنگی و سياسی دانشجویان دارد تا دلسوزانه در کنار آنها، شاهد رشد روزافزون جوانان در همه ابعاد باشد.

انتهای پیام/