کد خبر: 1421 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶

دانشگاه محقق اردبيلی به عضویت موسسه گرينويل اروپا درآمد

موسسه گرينويل برای ترويج فعاليت­ های حمايت از محيط زيست سالم ايجاد شده و تحت نظر اتاق اروپا فعاليت می ­کند.

دانشگاه محقق اردبيلی به عضویت موسسه گرينويل اروپا درآمد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، رضا عبدی رئيس گروه همکاری ­های علمی و بين­ المللی دانشگاه محقق اردبيلی از عضويت دانشگاه محقق اردبيلی در موسسه گرينويل خبر داد و گفت: اين موسسه برای ترويج فعاليت­ های حمايت از محيط زيست سالم ايجاد شده و تحت نظر اتاق اروپا فعاليت می ­کند.

  رئيس گروه همکاری ­های علمی و بين­ المللی دانشگاه محقق اردبيلی با اشاره به فعاليت های در نظر گرفته شده برای اهداف در نظر اظهار داشت: حمايت از کشاورزی ارگانيک، کمک به فرهنگ­ سازی در خصوص سبک زندگی متناسب با حفظ محيط زيست در ميان جوانان، يادآوری سبک های ايجاد و نگهداری فضای سبز، استفاده صحيح از آب، مديريت صحيح زباله­ های قابل بازيافت، کمک به افزايش حساسيت عمومی نسبت به اهميت سبز نگه داشتن کرۀ زمين و .... از جمله اين فعاليت ها هستند.

  عبدی افزود: اين موسسه با ارسال بسته­ های آموزشی و فرهنگ­ سازی رايگان به اعضای خود و پيگيری اقدامات انجام شده و همچنين ارائه مشاوره تخصصی در حوزه­ های مورد درخواست، نسبت به تحقق اهداف خود اهتمام می ­نمايد.

رئيس گروه همکاري­ های علمی و بين ­المللی دانشگاه محقق اردبيلی خاطرنشان کرد: اسماعيل چمنی رئيس دانشکده علوم کشاورزی، به عنوان نمايندۀ موسسۀ گرينويل (ارادۀ سبز) در دانشگاه معرفی شده است.

انتهای پیام/