کد خبر: 1438 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹

به همت جامعه اسللامی دانشجویان

نمایشگاه کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری محرم،نمایشگاه کتابی با موضوع بصیرتی و مذهبی در محل خانه فرهنگ دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شد.

نمایشگاه کتاب در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز(شنبه)نمایشگاه کتابی با موضوعات علمی،بصیرتی و مذهبی به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در محل نمایشگاههای دائمی دانشگاه محقق اردبیلی واقع در خانه فرهنگ این دانشگاه افتتاح شد.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، کارهای فرهنگی بخصوص بسط و گسترش فرهنگ مطالعه در بین دانشجویان را از اولویت های دانشگاه برشمرد و از مسئولین تشکل های دانشجویی خواست در هر مناسبتی مبادرت به برگزاری نمایشگاه کتاب و یا مسابقات کتابخوانی کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد بستر مطالعه در بین دانشجویان را در برهه کنونی که عصر ارتباطات و اطلاعات بصورت دیجیتالی است را مهم و لازم برشمرد و افزود: در دنیای امروز که اغلب ذهن ها تسخیر فضای مجازی است بطوریکه جوانان از واقعیات زندگی فاصله گرفته اند حفظ سنت ها و آداب و روسوم گذشته ضروری و واجب است.

فنی اصل یکی از راه های حفظ سنت های گذشته را گسترش فرهنگ مطالعه کتابخوانی در بین جوانان توصیف کرد و افزود: تشکل های دانشجویی با برگزاری مفاحل ادبی و نمایشگاههای کتاب البته با تخفیفات ویژه و مشوق های مطالعه ای می توانند یکی از رسالت های خود بعنوان دانشجو و تشکل دانشجویی در جبهه مواجهه با جنگ نرم را انجام دهند.

سجاد داداشپور دبیر فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گسترش فرهنگ مطالعه در بین دانشجویان،اطلاع رسانی تازه های نشر دانشگاهی در حوزه های مختلف و جذب دانشجویان ورودی جدید به تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و افزود: این نمایشگاه همه روزه از ساعت9 صبح الی 16 عصر به مدت یک هفته میزبان دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی است.

انتهای پیام/