کد خبر: 1470 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸

بیانیه یسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

حراج عزت و غیرت مردم در این لجن زار فرهنگی شایسته ملت حسینی نیست

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در پی حرمت شکنی اپرای عاشورا در تالار وحدت تهران و تک خوانی یک زن با موضوع عاشورا،این اقدام بی شرمانه را حرمت شکنی عزای حسینی عنوان کرد و خواستار رسیدگی فوری مسئولین کشور بخصوص نمایندگان مجلس در این زمینه شد.

حراج عزت و غیرت مردم در این لجن زار فرهنگی شایسته ملت حسینی نیست

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل در پی حرمت شکنی عاشورا با آواز خوانی زن در تالار وحدت تهران با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این عمل شنیع خواستار رسیدگی فوری مسئولین کشور در این زمینه شد.

در این بیانیه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام به شیعیان جهان بلا یاداوری سخنان وزیر محترم فرهنگ و ارشاد در خصوص ظهار نظرهای مختلف در زمینه تکخوانی خواننده زن در کنسرت‌ها وآمده است: اینجا ایران است.. ایران اسلامی! سرزمینی که برای اسلامی ماندن هر وجب آن یک جوان پاک در خون خود غلطیده است، مردم این دیار 1400 سال است که از جان و جوانانشان می‌گذرند و خونشان بر زمین می‌ریزد تا پرچم حیا و عفت و دین اسلام همچنان در آسمان ایران در اهتزاز بماند. هنوز نگاه مادران به تابوت استخوان‌های باقی مانده از فرزندانشان تمام نشده است، هنوز اشک چشم دختران و پسرانی که پدرانشان را دادند تا حیا و عفتشان را نگه دارند،خشک نشده است.

این بیانیه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛فرهنگ آن چیزی است که حاضرم جانم را در راهش فدا نمایم می افزاید: سکوت و این دندان روی جگر گذاشتن ها اندک تغییری در منش آقایان مدعی فرهنگ، نداشته و آنان همچنان افسار منصب را با وجود کوتاهی های بسیار،رها نکرده اند. اوج افتضاح های فرهنگی در این دوران،اجرای کنسرت عاشورا با آواز خوانی زن در تالار وحدت تهران و حرمت شکنی عاشورا و وهن مقدسات در عزای سرور و سالار شهیدان در کشوریست که خون سیصد هزار شهید تنها و تنها برای اسلامی ماندن آن نثار شده است.

در این این بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به عنوان یک تشکل اسلامی اعتراض خود را نسبت به آواز خوانی زن و بی حرمتی  به عزای حسینی اعلام کرده و این اقدام رامنافی با اهداف جامعه اسلامی و موجب پایمال شدن خون شهدا دانسته و خواستار نغض اینگونه منکرات شده است.

در پایان این بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل از مجلس شورای اسلامی به عنوان مجری رسیدگی به اقدامات دولت ها، خواستار استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد شد تا بیش از این شاهد داغدار شدن قلب نازنین قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) و نائب بر حقش، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و به حراج گذاشته شدن عزت و غیرت در این لجن زار فرهنگی توسط مدعیان بی فرهنگ نباشیم.

انتهای پیام/