پربازدیدترین ها

کد خبر: 1519 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷

ستاد هفته پژوهش در دانشگاه محقق اردبیلی شروع به کار کرد

در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت هفته پژوهش، استاندار اردبيل به عنوان رئيس ستاد و دانشگاه محقق اردبيلی نيز به عنوان دبير ستاد انتخاب شدند.

ستاد هفته پژوهش در دانشگاه محقق اردبیلی شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، محمد نريمانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبيلی با اعلام اين خبر، گفت: در جلسه نخست اين ستاد، استاندار اردبيل به عنوان رئيس ستاد و دانشگاه محقق اردبيلی نيز به عنوان دبير ستاد انتخاب شدند.

قائم مقام سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با یادآوری اینکه  هر ساله جشنواره تجليل از برگزيدگان پژوهش و فناوری با هدف معرفی پژوهشگران، فناوران و واحدهای پژوهشی و فناوری برتر می پردازد به اهداف ستاد هفته پژوهش در استان اشاره کرد و افزود: ترويج فرهنگ پژوهش و فناوری در کشور و ارتقای منزلت و جايگاه پژوهش و فناوری، معرفی توانمندی های پژوهشی - فناوری و نوآوری کشور، تشويق-تقويت و ايجاد انگيزه در اعضای هيات علمی و پژوهشگران و فناوران کشور و فراهم سازی زمينه ارتباط حوزه کاربرد با حوزه پژوهش و فناوری از اهداف برگزاری جشنواره تجليل از برگزيدگان پژوهش و فناوری است.

قنریمانی با بيان اينکه شورای سياست گذاری، کميته اجرايی و کميته علمی ارکان اين جشنواره می باشند، خاطرنشان کرد: هر يک از اين سه رکن دارای اعضای مشخصی بوده و در حال انجام وظايف محوله می باشند.

وی گفت: تعيين معيارهای انتخاب برگزيدگان، تعيين اعضای داوری و کارگروه های تخصصی، برنامه ريزی جهت تشکيل جلسات کارگروه های تخصصی، بررسی پرونده های ارسالی به دبيرخانه جشنواره و تعيين برترين های پژوهش و فناوری در بخش های مختلف از وظايف کميته علمی جشنواره می باشد.

انتهای پیام/