کد خبر: 1525 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

در دانشگاه محقق اردبیلی

مشکلات دانشجویان خوابگاهی بررسی شد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه به مشکلات دانشجویان رسیدگی کرد.

مشکلات دانشجویان خوابگاهی بررسی شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به همراه گلی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق با حضور در خوابگاه شماره 3 دانشگاه از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان غیر بومی قرار گرفتند.

تعمیرات اتاق مطالعه،کمبود کلاس های رشته کشاورزی، سوختگی لامپ های اتاق مطالعه بسته دن در کتابخانه خوابگاه، قطع و وصل های متعدد اینترنت خوابگاه و سختی دسترسی به مجلات  و پایگاههای تخصصی رشته های تحصیلی ، فاصله زیاد محل کلاس با کارگاههای عملی  که عملا باعث ثبت غیبت برای دانشجویان می شود،فقدان بازدید های علمی از جمله مشکلات عدیده ای بود که دانشجویان این خوابگاه با آن مواجه بودند.

گلی مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در این بازدید تعداد کلاس ها درسی را کافی دانست و گفت: تنها مشکل وجود در این زمینه نحوه برنامه ریزی درست است که باید مسئولین ذیربط نهایت دقت را بکار ببرند تا برخی مشکلات در این زمینه مرتفع گردد.

وی در خصوص بازدید های علمی نیز این مشکل را مشکل دانشگاههای کشور دانست و افزود: در آینده نزدیک با تعاملات انجام شده با سایر نهادها این مشکل نیز تا حدودی برای برخی رشته ها حل خواهد شد.

حجت الاسلام مدبر دانشجویان را نجیب ترین و فهیم ترین اقشار جامعه دانست و گفت: یکی از خصلت های دانشجویی روحیه مطالبه گری است و این دوران بخصوص طرح مشکلات صنفی و خوابگاهی و پی گیری حل آنها، بهترین فرصت برای تقویت روحیه مطالبه گری است.

وی تعامل رو در رو با دانشجویان و شنیدن مشکلات و مطالبات آنها را حداقل ترین کار ممکن دانست و افزود:

حل شدن قطعی تلفن خوابگاه خواهران، تعمیرات اساسی خوابگاه های شماره 2 و 3  با صرف هزینه 800 میلیون تومان جزو اقداماتی است که در راستای توجه به مطالبات دانشجویی انجام گرفته است.

وی از دانشجویان خواست از طرح موضوع نترسند و رسالت آرمانخواهی خود را انجام دهند تا شادی و نشاط در دانشگاه متبلور شود .

گلی در پایان این نشست از دانشجویان خواست ضمن حفظ روحیه مطالبه گری و آرمان خواهی خود در حفظ بیت المال نیز کوشا باشند چون این امکانات، امانتی است که خودتان به دانشجویان بعدی تحویل خواهید داد..

انتهای پیام/