کد خبر: 1676 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴

به همت بسیج دانشجویی استان اردبیل

جشنواره فعالیت های برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم برگزار شد

جشنواره فعالیت های برتر علمی و فرهنگی بسیج دانشجویی استان اردبیل در راستای حمایت از دانشجویان فرهیخته بسیجی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

جشنواره فعالیت های برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،بعداز ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فعالیت های برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم از دانشجویان ممتاز مبتکر، حوزه های برتر بسیج دانشجویی استان در رشته های علمی و پژوهشی تجلیل شد.

همچنین در این جشنواره از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشجویی با عنوان رویش که به همت بسیج دانشجویی اردبیل برگزار گردید نیز تجلیل بعمل آمد.

دانشگاه باید بسمت تقویت جنبش نرم افزاری کشور حرکت کند

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن عرض خیر مقدم دانشگاه را محل برگزاری گردهمایی های علمی،فرهنگی و سیاسی خواند و گفت:دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه ارتباطات اجتماعی در سطح بین ملی و استانی در سطح استان اردبیل بی نظیر بوده بطوریکه برگزاری برنامه های متعدد علمی،فرهنگی و سیاسی بصورت روزانه خود گواه بر این موضوع است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی حرک به سمت نرم افزاری را خواستار شد و افزود: هر کشوری هر چقدر هم در بعد سخت افزاری قوی و بی نظیر باشد امام از لحاظ نرم افزاری در مزیقه باشد راه به جایی نخواهد برد.

وی از اساتید و دانشجویان خواست تا با سرمایه گذاری روی موضوعات نرم افزاری آینده کشور را از آسیب پذیری در این زمینه محافظت کنند.

تکلیف امروز دانشجویان، تقویت ستون های علمی کشور است

حسین قدیانی،رئیس سازمان علمی پژوهشی بسیج مستضعفین بعنوان سخنران اصلی این جشنواره اهمیت امنیت و سلامت در کشور را خاطر نشان کرد و گفت: سلامت بالاترین کلیدواژه در هر کشوری است.

رئیس سازمان علمی پژوهشی بسیج مستضعفین  با بیان اینکه سلامت بصورت خودبخود ضامن امنیت ملی هر کشوری است تاکید کرد:این در حالی است که  امنیت خود به تنهایی نمی تواند موجب سلامتی و ایمنی یک جامعه شود.

قدیانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمام شهدای دانشمند کشور بدون استثنا در داخل کشور تحصیلات خود را به سرانجام رساندند گفت: این نشان دهنده اهمیت تحصیل دانشمندان ما در دانشگاه های داخلی است چونکه با بومی سازی علوم می توانیم روی پای خود بایستیم و تحول آفرین باشیم و این همان نکته ای است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از آن در هراس هستند و با پیدا کردن کوچکترین رونه ای سعی در نفوذ به کشور و رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی تقویت ستون علمی کشور را تکلیف امروز رزمندگان اسلام خواند و گفت دانشجویانو اساتید بعنوان افسران جنگ نرم باید در این زمینه تلاش کنند تا کشور با ایستادن روی پای خود در همه ابعاد بتواند در مقابل استکبار جهانی مقاومت و مقابله کند.

تجلیل از خانواده دانشجوی شهید محمد حیدری ،پخش نماهنگ پیشرفت های علمی کشور، اجرای زنده سرود و تجلیل از برگزیدگان علمی،فرهنگی و افسران جنگ نرم از جمله برنامه های آیین اختتامیه جشنواده علمی،فرهنگی وافسران جنگ نرم بسیج دانشجویی استان اردبیل بود.

انتهای پیام/