کد خبر: 1699 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹

برنامه های دانشجویی هفته بصیرت تشریح شد

همایش بزرگ بصیرتی، نشست های سیاسی، حلقه های صالحین، مسابقه فوتسال و فضاسازی از جمله برنامه های هفته بصیرت در دانشگاهای اردبیل اعلام شد.

برنامه های دانشجویی هفته بصیرت تشریح شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز در نشست بررسی برنامه های هفته بصیرت در دفتر بسیج دانشجویی حوزه علم الهدی، برنامه های دانشجویی هفته بصیرت در دانشگاههای اردبیل تشریح شد.

امیر مهدی ایقانی مسئول فرهنگی ستاد هفته بصیرت بسیج دانشجویی با بیان اینکه ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در روز نهم دی نشان داد که فرق ایرانی با ملت های دیگر در پذیرش ولایت و ولایت‌مداری است گفت: روز نهم دی، تجلی بصیرت و دانایی بود که ملت ایران از خود نشان داد.

مسئول فرهنگی ستاد هفته بصیرت، گرمای بصیرت و آگاهی و بینش سیاسی مردم را در اوج سرمای زمستان سال 88 خاطر نشان کرد و افزود: بصیرت مردم باعث شد درخت تنومند انقلاب با پیام های ملکوتی مقام معظم رهبری شکوفا شده و گل بدهد و عطر حسینی از آن تراوش کند.

ایقانی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های دفاتر بسیج دانشجویی به مناسبت هفته بصیرت پرداخت و گفت: علاوه بر فضاسازی که در تمامی دانشگاه ها صورت خواهد گرفت، حلقه های صالحین نیز به همین مناسبت و با هدف بصیرت افزایی در موضوعات روز انجام خواهد گرفت.

مسئول فرهنگی ستاد هفته بصیرت بسیج دانشجویی از برگزاری همایش بزرگ روز بصیرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبرداد و گفت: این همایش بزرگ با هدف نشان دادن اتحاد و هبستگی تشکل های دانشجویی بصورت مشترک و با حضور همه دانشجویان دانشگاه های اردبیل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بصیرت اشاره کرد و گفت: مسابقه فوتسال، صدور بیانیه، نشست های روشنگری نیز از جمله برنامه های اجرایی پیشنهاد شده است.

وی در پایان سخنان خود برگزاری نشست های روشنگری و حلقه های صالحین را در بحث انتخابات پیش رو را یادآور شد و گفت: بعد از فصل امتحانات نشست های روشنگری در حوزه انتخابات با هدف ایجاد بصیرت و تقویت قدرت تحلیل دانشجویان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/