کد خبر: 1763 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محکومیت اعدام شیخ نمر

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور بیانیه‎ای، اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از به نقل از پیام پزشکی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور بیانیه‎ای، اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

و من قتل مظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطانا

رژیم سفاک و خون آشام سعودی، بار دیگر طینت جنایتکارانه‌ خود را نشان داد و یکی از بندگان بی‌گناه، مظلوم، آزاده و آزادیخواه را با تعداد دیگری از شیعیان مدافع حق و حقیقت به شهادت رساند. رژیمی که با نوشیدن خون پاک مظلومان و آزادگان خود را سیراب کرده و راه و رسم جنایتکاران بزرگ تاریخ را دنبال می‌کند.

شهادت عالم آزاده، روحانی عالی مقام، شهید بزرگوار آیت ا.. شیخ نمر رضوان الله تعالی علیه روی سیاه این رژیم را سیاه‌تر و خبث و پلیدی باطن آنها را آشکارتر نمود.

انا لله و انا الیه راجعون

حکام آل سعود که ان‌شاءالله تعالی سقوط آنان نزدیک است بدانند که خون به ناحق ریخته‌ این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب کرده، جهان اسلام را بیدار و راه سقوط را برای این رژیم هموار خواهد کرد.

مسلماً این جنایت ددمنشانه را آزادگان دنیا و مجامع آزاد بینالمللی محکوم خواهند کرد و فریاد مظلومیت این شهید بزرگوار به گوش جهانیان خواهد رسید.

در حالی که تروریستهای افراطی و تکفیری، امنیت و آسایش ملتهای منطقه و جهان را سلب و ثبات و موجودیت برخی دولتهای منطقه را تهدید میکنند؛ اعدام شخصیتی مانند شیخ النمر که ابزاری جز سخن گفتن برای پیگیری اهداف سیاسی و دینی خود نداشت تنها عمق بیتدبیری و بیمسئولیتی را نشان می‌دهد.

دولت عربستان در حالی که از جریان های تروریستی و افراطگرایان تکفیری حمایت میکند با منتقدان داخلی خود با مشت آهنین و زبان اعدام و سرکوب سخن میگوید و روشن است که نتایج این سیاست عقیم و غیرمسئولانه متوجه عاملان آن شده و دولت عربستان تاوان سختی بابت پیگیری این سیاست ها خواهد پرداخت.

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اعدام این عالم مجاهد و مظلوم و رهبر شیعیان عربستان را به شدت محکوم کرده و به جهان اسلام و مردم غیور و مسلمان عربستان که از ستم و جنایات رژیم سفاک خود خسته شده‌اند و به خانواده بزرگ و داغدار این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفته، ترفیع درجات این شهید سعید و سایر شهیدان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

انتهای پیام /