کد خبر: 1786 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

خادمین نماز دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در آیین تجلیل از خادمین نماز در دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی دارالقرآن دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با جذب اعتبارات لازم کارهای مقدماتی را انجام داده است

خادمین نماز دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه محقق اردبیلی از خادمین نماز در دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.
 گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه ستاد اقامه نماز با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مسجد دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی و لزوم دایر نشدن کلاس در زمان نماز ظهر و عصر، گفت: در مواردی که اساتید به صورت اجتناب ناپذیر وقت نماز کلاس برگزار می کنند، باید با اطلاع ریاست دانشکده صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی دارالقرآن دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و تأکید کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای جذب 200 میلیون تومان اعتبار از وزارت علوم جهت تأسیس دارالقرآن تلاش کند.

وی زیباسازی فضای داخلی مسجد دانشگاه، زینت دادن به مسجد و فضای دانشکده ها به آیات قرآن کریم را از اقدامات ضروری ستاد اقامه نماز دانشگاه عنوان کرد و افزود: فضاهای سبز دانشگاه نیز می تواند محیطی برای کرسی های آزاد اندیشی و بحث حول موضوعات نماز، عبادت و ... باشد.

حجت الاسلام سیف الله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه کلیه خوابگاه های دانشجویی به نمازخانه مجهز هستند، گفت: تعدادی از نمازخانه های خوابگاه ها با کمبود تجهیزات مواجه هستند، به طوری که تکمیل و مجهز کردن آن نیازمند مساعدت ریاست دانشگاه است.

 مدبّر از چاپ ویژه نامه نماز، برگزاری کرسی های آزاداندیشی با موضوع نماز، نیایش و زندگی دانشجویی، دوره های آموزشی کارکنان و ائمه جماعات خوابگاه هاخبرداد و گفت: در آینده نزدیک نیز همایش معراج ویژه دانشجویان خوابگاهی برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از آقایان علی عبدالهی کارمند و مسعود فلاحت زاده به عنوان دانشجوی خادم نماز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/