کد خبر: 1899 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل

راهپیمایی 22 بهمن طرح دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام را با شکست مواجه می کند

راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد طرح دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام شکست خورده است و دشمنان بدانند که با ملت به پا خواسته ای طرف هستند که تا آخرین نفس و قطره خونشان پای نظام ایستاده اند.

راهپیمایی 22 بهمن طرح دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام را با شکست مواجه می کند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل با صدور بیانیهن ای ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام داشت: راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد طرح دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام شکست خورده است و دشمنان بدانند که با ملت به پا خواسته ای طرف هستند که تا آخرین نفس و قطره خونشان پای نظام ایستاده اند.

در این بیانیه با بیان اینکه فاصله ­ی شب تاریک حکومت طاغوت تا صبح روشن فجر صادق انقلاب اسلامی، ده روز خدایی بود، که شبهایش همه شب قدربود، آمده است: دهه­ ی فجر، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) رویداد بزرگی است که در دهه­ های پایانی قرن بیستم معادلات منطقه و جهان را متغیر ساخت و شگفتی­ ساز بزرگ قرن نام گرفت. 

این بیانیه می افزاید: حرکت عظیم 22بهمن که ریشه  در عمق وجود ملت غیور ایران داشت  و الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا بوده، با تضمین استقلال کشور در سیاست داخلی و خارجی هرگونه سلطه بیگانه و استعمار را  در اشکال گوناگونش  نفی کرد و با برافراشتن پرچم استقلال کشور و عظمت اسلام گفتمانی جدید در عرصه بین المللی را عرضه کرد که موجب شور و نشاطی گسترده در میان جنبش ها و حرکت های اسلامی در سراسر جهان و تقویت نهضت های آزادی بخش در اقصی نقاط این کره خاکی گردید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل 22 بهمن را مبدأ تحولاتی بنیادین در جامعه  دانست و اعلام کرد: پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، تکنولوژی بویژه در علومی چون نانو، انرژی هسته ای، هوافضا، سلولهای بنیادین، نظامی و ... نمونه هایی از این تحولات بنیادین هستند که بی شک این دستاوردها  و تحولات مبتنی بر رهبری الهی و عالمانه حضرت امام(ره) در ابتدا و رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه، تأسی به مبانی اصیل اسلامی،  آزادگی و شرافت،  وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری، پند آموزی از عبرتهای عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران و... به دست آمده است.

در ادامه این بیانیه امده است: روز ۲۲ بهمن روز فرخنده­ای است که حق بر باطل و حزب الله بر طاغوت و طاغوتیان پیروز شد و این پیروزی طلوع خورشید استقلال و آزادی بر کشور و انفجار نور بود. روزی که دست بیگانگان و در رأس آن­ها آمریکا و انگلیس از ایران بریده شد و نسیم اسلام و آزادی وزیدن گرفت و نوای استقلال آزادی جمهوری اسلامی بر وطن طنین انداز شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل 22 بهمن را یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران عنوان کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن پیام صریح در ابعاد داخلی و خارجی، وفاداری به نظام اسلامی، بیعت دوباره با آمارنهای بلند امام راحل و شهیدان ولایت مدار است.

در پایان این بیانیه آمده است: مردم با حضور پر رنگ خود در این راهپیمایی نشان خواهند داد که مانند کوه مقاوم هستند و هرگز تسلیم استکبار نخواهند شد. راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد طرح دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام شکست خورده است و دشمنان بدانند که با ملت به پا خواسته ای طرف هستند که تا آخرین نفس و قطره خونشان پای نظام ایستاده اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اردبیل ضمن گرامیداشت این روز الهی و با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد با حضور پر شور و شکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند.

انتهای پیام