کد خبر: 1920 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام

یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل همراه با تجلیل از خانواده های شهدا و جمعی از ایثارگران دانشگاه فنی با سخنرانی سردار بابازاده در آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل برگزار شد

به گزارش خبر نگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز  یادواره 9 شهید دانشجوی فنی و مهندسی همراه باگرامی داشت شهدای مدافعان حرم با سخنرانی سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای در آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سردار بابازاده از دانشجوی شهید سردار داور یسری بعنوان  یکی از سردمداران شهدای دانشجوی استان  نام برد و گفت: شهدا با نثار گران بهاترین گوهر وجودی خود یعنی خونشان،  بهترین فرصت ها را برای به کمال رسیدن بشر ایجاد کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه زمان کیماست گفت: هرکسی نمی تواند قیمت زمان را درک کند.

بابازاده گفت: اگر ارش زمان درک شود و مطالب حقیقی  و ارزشمند درست و به موقع انتقال داده شود فرصت سازی های شایسته ای ایجاد خواهد شد که به شکوفایی کشور منجر می شود.

وی از دانشجویان و اساتید خواست تا با فرصت سازی موجب تعالی و پیشرفت کشور شوند.

ترحم مصری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن عرض خیر مقدم برگزاری یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل را بهترین فرصت برای تزریق معنویت در بین دانشجویان دانشگاه خواند.

اجرای زنده نماهنگ شهدای مدافعان حرم،مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجویان فنی از جمله برنامه های یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل بود.

انتهای پیام/