کد خبر: 1942 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

شناسایی مشکلات دانشجویان یکی از وظایف شورای صنفی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در جمع اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه گفت: شورای صنفی وظیفه سنگین شناسایی مشکلات دانشجویان در تمامی ابعاد و ارائه راهکار و پی گیری حل مشکلات را بر عهده دارد.

شناسایی مشکلات دانشجویان یکی از وظایف شورای صنفی است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در نشست صمیمی با اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه  محقق که صبح امروز برگزار شد،گفت:اعضای شورای صنفی نباید تنها به بیان مشکلات بپردازند بلکه باید با شناسایی مشکلات دانشجویان و دانشگاه برای رفع آنها راهکار ارائه کرده و خود نیز برای رفع مشکلات وارد شوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 450 برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شده است،تصریح کرد: برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد 200 درصدی روبه رو بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: سال گذشته 380 میلیون تومان برای برنامه های فرهنگی هزینه شده بود اما در سال جاری این هزینه به 870 میلیون تومان افزایش یافته است.

فنی اصل با بیان اینکه مرکز تخصصی ورزشی بانوان در دهه فجر افتتاح شد، افزود: یکی از وظائف دانشگاه فعال کردن حوزه ورزش است؛ چرا که ورزش تاثیرات مثبتی برای دانشجویان و همکاران دانشگاهی دارد.

وی با اشاره به موفقیت تیم های ورزشی دانشگاه نیز گفت: تیم های ورزشی در مسابقات شاهد و ایثارگر منطقه دو دانشگاه های کشور در تمامی رشته ها موفق به کسب مدال شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: اتاق مشاوره اختصاصی در خوابگاه خواهران و همچنین خوابگاه برادران راه اندازی کرده ایم و دانشجویان باید با اعتماد به مشاوران از مشاوره های آنها نهایت استفاده را بکنند.

فنی اصل با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه دانشجو تحصیل است، افزود: تلاش می کنیم اتاق مطالعه خوابگاه ها را به گونه ای نوسازی کنیم که فضا برای مطالعه دانشجویان کسل کننده نباشد.

حسن پیش دست دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه با بیان اینکه این شورا در تمامی بخش ها فعال است، گفت: مشکلات از چشم شورای صنفی پنهان نمی ماند.

وی افزود: در تمامی خوابگاه ها یک نفر نماینده وجود دارد که به وظائف مشخص شده خود عمل می کنند.

پیش دست افزود: دو وظیفه به نماینده خوابگاه ها اضافه شده است که یکی از آنها این است که نماینده شورای صنفی در خوابگاه ها باشند و دومی اینکه این افراد در کمیته های شورای صنفی هم فعال باشند.

در این جلسه نماینده شورای صنفی و نماینده خوابگاه های دانشگاه به بیان مشکلات و مسائل پیش روی دانشجویان پرداختند.

انتهای پیام/