پربازدیدترین ها

کد خبر: 1948 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶

بیانیه بسیج دانشجویی استان اردبیل

مردم انقلابی با حضور حماسی خود، مشت محکمی بر دهان بنگاه های خبرپراکنی خواهد زد

حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي، گامي موثّر در ارتقاءجايگاه بين المللي و استحکام داخلی ميهن عزيزمان است ونشان از بلوغ سياسي، نشاط اجتماعي واهمّيت دادن به سرنوشت خود توسط ملّت هميشه در صحنه ايران است.

مردم انقلابی با حضور حماسی خود، مشت محکمی بر دهان بنگاه های خبرپراکنی خواهد زد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در آستانه انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری،با صدور بیانیه ای ضمن دعوت آحاد مردم به حضور پرشور در انتخابات اعلام داشت: حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي، گامي موثّر در ارتقاءجايگاه بين المللي و استحکام داخلی ميهن عزيزمان است ونشان از بلوغ سياسي، نشاط اجتماعي واهمّيت دادن به سرنوشت خود توسط ملّت هميشه در صحنه ايران است.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: دشمنان خارجي و ايادي داخلي شان که در سال های گذشته بر طبل تحریم انتخابات ایران می کوبیدند به دلیل امیدواری که به منظور نفوذ و یافتن جای پایی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ایران اسلامی برای آنها در سال های اخیر پدیدار شده، با تغییر رویکرد خود در این انتخابات، همه جانبه تبلیغ به حضور مردم در پای صندوق های رای می نمایند و کار به جایی رسیده که بی بی سی رسانه استعمارگر پیر و خبیث انگلیس که کارنامه سیاه این دولت استعماری و متجاوز  نسبت به مردم ایران  کاملاً روشن و در سینه تاریخ محفوظ است در دخالتی آشکار و مغایر با عرف بین المللی در امورات داخلی ایران، مبادرت به ارائه  لیست می نماید و یا از لیست برخی اشخاص و جریانات اعلام حمایت علنی می کند. به راستی چه اتفاقی افتاده که دشمن امیدوار شده و چه همخوانی و تغییری در رفتار و گفتار برخی شخصیت ها و جریانات داخلی هست که دشمن قسم خورده این ملّت آنان را شایسته حمایت خود دانسته است.

این بیانیه می افزاید: امروز استدلال و نتیجه اتاق های فکر دشمن این است که توطئه های نظامی، امنیتی، تحریم ها و فشارها نتوانسته نظام اسلامی را از پای در آورده و یا حداقل متوقف کند بنابراین به خیال خام خود تنها راه مقابله با نظام اسلامی را  تغییر غیر علنی و  مخملین از طریق انتخابات برای انتخاب نمایندگانی غربگرا و یا لااقل ضعیف و منفعل، با شاخصه های کم انقلابی گری برای مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانسته اند، غافل از اینکه در تشخیص مردم فهیم و انقلابی ايران اسلامي مثل هميشه  اشتباه کرده اند و مردم ایران بار دیگر نشان خواهند داد كه اين تحرکات شوم و تبليغات سوء و امید های واهی دشمنان بي تاثير بوده و به یاری خداوند متعال نتیجه انتخابات علاوه بر حضور حماسی و کم نظیر مردم در تعیین سرنوشت خویش، مطلوب دشمنان قسم خورده ملّت بزرگ ایران نخواهد بود. بدون شك انتخابات پيش رو برگ زرين ديگري  از عظمت ملّت ايران و موجب سر افكندگي دشمنان و مغرضان اين مرز وبوم خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه هاي استان اردبيل در پایان بیانیه خود، حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي و لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب، شركت در انتخابات را «وظيفه شرعي و ديني خود» دانسته و از تمامي اقشار مختلف مردم شريف دعوت دعوت کرد با حضور پرشور خويش در پاي صندوق هاي راي ، نمایندگانی اصلح را روانه مجلس کنند.

انتهای پیام/

 

بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان اردبيل در خصوص دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

«وصيّت من به ملّت شريف آن است كه در تمام انتخابات در صحنه باشند.»

امام خميني(ره)

 در آستانه انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فضاي سياسي كشور مهيّا براي حضوری پر شور و آگاهانه است. حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي، گامي موثّر در ارتقاءجايگاه بين المللي و استحکام داخلی ميهن عزيزمان است ونشان از بلوغ سياسي، نشاط اجتماعي واهمّيت دادن به سرنوشت خود توسط ملّت هميشه در صحنه ايران می باشد .

دشمنان خارجي و ايادي داخلي شان  که در سال های گذشته بر طبل تحریم انتخابات ایران می کوبیدند به دلیل امیدواری که به منظور نفوذ و یافتن جای پایی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز ایران اسلامی برای آنها  در سال های اخیر  پدیدار شده، با تغییر رویکرد خود در این انتخابات، همه جانبه تبلیغ به حضور مردم در پای صندوق های رای می نمایند و کار به جایی رسیده که بی بی سی رسانه استعمارگر پیر و خبیث انگلیس که کارنامه سیاه این دولت استعماری و متجاوز  نسبت به مردم ایران  کاملاً روشن و در سینه تاریخ محفوظ است  در دخالتی آشکار و مغایر با عرف بین المللی در امورات داخلی ایران، مبادرت به ارائه  لیست می نماید و یا از لیست برخی اشخاص و جریانات اعلام حمایت علنی می کند. به راستی چه اتفاقی افتاده که دشمن امیدوار شده و چه همخوانی و تغییری در رفتار و گفتار برخی شخصیت ها و جریانات داخلی هست که دشمن قسم خورده این ملّت آنان را شایسته حمایت خود دانسته است. مگر امام راحل نفرمودند که اگر دشمن شما را تایید کرد پس در رفتار خود شک کنید  و بدانید که  راه را کج می روید و راهی که می روید دلخواه دشمن است. آیا شایسته نیست که از این حمایت رسانه استعماری اعلام برائت کنید؟!

امروز استدلال و نتیجه اتاق های فکر دشمن این است که توطئه های نظامی، امنیتی، تحریم ها و فشارها نتوانسته نظام اسلامی را از پای در آورده و یا حداقل متوقف کند بنابراین به خیال خام خود تنها راه مقابله با نظام اسلامی را  تغییر غیر علنی و  مخملین از طریق انتخابات برای انتخاب نمایندگانی غربگرا و یا لااقل ضعیف و منفعل، با شاخصه های کم انقلابی گری برای مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانسته اند، غافل از اینکه در تشخیص مردم فهیم و انقلابی ايران اسلامي مثل هميشه  اشتباه کرده اند و مردم ایران بار دیگر نشان خواهند داد كه اين تحرکات شوم و تبليغات سوء و امید های واهی دشمنان بي تاثير بوده و به یاری خداوند متعال نتیجه انتخابات علاوه بر حضور حماسی و کم نظیر مردم در تعیین سرنوشت خویش، مطلوب دشمنان قسم خورده ملّت بزرگ ایران نخواهد بود. بدون شك انتخابات پيش رو برگ زرين ديگري  از عظمت ملّت ايران و موجب سر افكندگي دشمنان و مغرضان اين مرز وبوم خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه هاي استان اردبيل ضمن حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي و لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب، شركت در انتخابات را «وظيفه شرعي و ديني خود» دانسته و از تمامي اقشار مختلف مردم شريف دعوت مي نمايد با حضور پرشور خويش در پاي صندوق هاي راي ، نمایندگانی اصلح را كه داراي شاخصه هاي ذيل مي باشند،انتخاب نمايند:

1- مومن و معتقد به احكام اسلام ومباني نظام اسلامي بوده وتعهّد عملي ونظري به انقلاب ،امام،قانون اساسي و ولايت مطلقه فقيه داشته باشد.

2- پايبندي به ارزشهاي اسلامي وخط امام و رهبري اولويّت اوّلش باشد.

3- خود، خانواده، نزديكان، اطرافيان و حاميانش از مفاسد اقتصادي و سياسي و غيره به دور بوده و اهل اسراف و اشرافي گري و  تجمّل گرايي نباشند.

4- كسي كه وحدت ملّي و وحدت كلمه را با تحريك احساسات قوميتي و مذهبي مورد هجمه قرار ندهد.

5- شجاع بوده و مرعوب دشمنان خارجي و معتقد به گفتمان سازش نباشد.

 

6- طرفدار محرومين وضد فساد بوده ودر صدد رفع محروميت و مبارزه با مفسدين مالي واقتصادي وسياسي باشد.

7- دلسوز مردم بوده و خود را وامدار ثروتمندان و قدرتمندان وامثال اينها نكند.

8- مردمي و ساده زيست بوده،درد مردم را بداند واز درد مردم احساس درد كند.

9- خوشنام وجوان گرا بوده و روحيه نشاط،اميد وقوّت در او وجود داشته باشد.

10-كار آمد بوده و به دنبال حل مشكلات مادي ومعنوي مردم باشد، نه پيگير مطالبات گروه ها و احزاب.

11- طوري عمل نكند وحرف نزند كه دشمنان را به طمع بيندازد.

12- تحت تاثير دشمن نبوده ودشمن از آمدن او خوشحال نباشد.

 

و من ا...  توفيق

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي  دانشگاه هاي استان اردبيل                                                                

اسفند 94