پربازدیدترین ها

کد خبر: 2112 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت:

انجمن های علمی به کانون های نخبه پروری تبدیل شوند

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به این که انجمن های علمی دانشگاه در مسیر توسعه قرار گرفته اند گفت: انجمن های علمی باید کانون فعالیت های موثر و کارامد علمی در دانشگاه باشند تا بتوانند با صنعت ارتباطی موثر و قوی برقرار کنند.

انجمن های علمی به کانون های نخبه پروری تبدیل شوند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز نشست مسئولین حوزه ی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران انجمن های علمی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.

فرشاد کیوان بهجو، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیرمقدم به مهمانان از تلاش های انجمن های علمی در سال 64 قدردانی کرد و گفت: انجمن های علمی دانشگاه در مسیر توسعه قرار گرفته است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی انجمن های علمی را بازوهای علمی و حرکتی در جهت توسعه دانشگاه دانست و گفت: فعالیت ها و عملکرد های انجمن های علمی در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۲ از رشد 940 درصدی برخوردار بوده است.

بهجو افزود:نگاه ما به بخش فرهنگی دانشگاه نگاهی علمی،ارزشی است

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک با جرات بتوانیم بگوییم به جای ۵۲ انجمن علمی ۵۲ کانون نخبگی در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد انجمن های بین رشته ای و توجه به ارتقای کیفی برنامه ها را از اولویت های این معاونت دانست و عنوان کرد:انجمن های علمی باید کانون فعالیت های موثر و کارامد علمی در دانشگاه باشند تا بتوانند با صنعت ارتباطی موثر و قوی برقرار نمایند.

 بهجو در ادامه سخنان خود با اشاره به آئین نامه برگزاری نهمین جشنواره ملی حرکت در مرحله دانشگاهی به بیان محورهای رقابتی این جشنواره پرداخت و گفت: جشنواره حرکت در محورهای آموزشی، مسابقه ی علمی، پژوهش، نشریه، کتاب، اختراع و نوآوری، کارافرینی، انجمن علمی برگزیده و فعالیت ترویجی در حوزه های نقد و نظر و اخلاق حرفه ای برگزار می شود.

انتهای پیام/