کد خبر: 2168 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷

مسابقات قهرمانی دومیدانی ورزشکاران دختر در اردبیل به کار خود پایان داد

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:مسابقات قهرمانی دومیدانی ورزشکاران دختر در 10 رشته ورزشی در مجموعه تختی اردبیل برگزار شد.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از مهر، مژگان سلطانی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ۱۰ رشته ورزشی در این مسابقات تدارک دیده شده است،گفت: پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرش طول، صد متر مانع، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، دو پنج هزار متر، دو ۴۰۰ متر، دو ۸۰۰ متر و دو هزار و ۵۰۰ متر از جمله رشته هایی بودند که در آنها مسابقات انجام شد.

وی به وضعیت مطلوب تیم‌ها در این مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: به ویژه تیم اردبیل وضعیت مناسبی دارد و پیش‌بینی می‌شود حداقل چهار مدال طلا توسط استان در این رقابت‌ها کسب شود.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان با بیان اینکه  ورزشگاه تختی برای ورزش‌های قهرمانی آماده سازی شده است، افزود: بهبود بازی‌ها در دوره‌های بعد نیازمند تجهیز هیئت دوومیدانی استان است.

سلطانی لازمه توسعه ورزش معلولان را هماهنگی بین دستگاه‌ها دانست و تأکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌هایی از جمله بهزیستی، بنیاد شهید و آموزش‌وپرورش با ما همکاری داشته باشند.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان معتقد است در وضعیت کنونی نیز معلولان استان با حداقل امکانات موفق به کسب رتبه‌های ملی و جهانی می‌شوند و نیاز است استعدادهای ورزشی بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

گفتنی است رقابت ورزشکاران دختر ناشنوا روز های هفتم و هشتم اردیبهشت ماه برگزار شده و اهدای جوایز منتخبان ظهر روز چهارشنبه انجام می شود. پس از یک روز استراحت ورزشگاه تختی میزان رقابت های دومیدانی ورزشکاران پسر ناشنوا به مدت دو روز در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه خواهد بود و اهدای جوایز منتخبان پسر نیز ظهر روز شنبه انجام می شود.

انتهای پیام/