پربازدیدترین ها

کد خبر: 2238 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی

جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان برگزار شد

نمایندگان دانشگاه های استان،در دانشگاه محقق اردبیلی جمع شدند تا با برنامه ریزی و همفکری هم، فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان بهتر و پرثمرتر برگزار شود.

جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان برگزار شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، عباس فنی اصل رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان در این جلسه با بیان اینکه هماهنگی دانشگاه ها در اجرای برنامه های فرهنگی مهم و تاثیرگذار است، گفت: الگوبرداری از برنامه های تاثیرگذار و انتقال این برنامه ها در دانشگاه های استان باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دانشگاه باید مجری وحی الهی باشد، تاکید کرد: باید در همه مسائل در دانشگاه ها در چارچوب های تعیین شده حرکت کرد.

فنی اصل با بیان اینکه دفاع مقدس به نوعی الگویی برای آزادمردی و شجاعت مردم است که همیشه باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: در خصوص بزرگداشت روز سوم خرداد نیز دانشگاه های استان باید هماهنگ باشند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) در استان، خاطرنشان کرد: در این خصوص دانشگاه ها نسبت به سایر ادارات با مشکل مواجه هستند که نمی توانند دانشجویان را با برنامه های شهری هماهنگ کنند.

وی همچنین از فراهم کردن زمینه برای حضور سردار مصطفی اکبری در مراسم روز سوم خرداد در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

در ادامه نمایندگان دانشگاه ها و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص پیرامون مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آئین نامه برنامه های موسیقایی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور پرداختند.