کد خبر: 2261 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

یوم النکبة، روز شوم سرافکندگی و حضیض سیاه و ننگین بشریت است

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، معادله صهیونیستی حاکم بر منطقه را که می رفت منش مستکبرانه خود را تثبیت و پایه های خود را تحکیم بخشد، برهم زد.

به گزارش ابصارنیوز،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل به مناسبت فرا رسیدن  یوم النکبه، سالروز تاسیس رژیم منفور و غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:بیست‌وپنجم اردیبهشت، روز نکبت و روز تنفر جهانی از اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها، یادآور ستمی بزرگ و آشکار علیه ملت فلسطین و جهان اسلام است.68 سال پیش(14 می 1948) ، صهیونیست‌ها با حمله به شهرها و روستاهای فلسطینی و قتل عام گسترده فلسطینیان که به آواره سازی یک ملت تاریخی انجامید، موجودیت غاصب، سرطانی و جنگ آفرینی به نام اسرائیل را در سرزمین فلسطین به وجود آوردند.

یوم النکبة، روز شوم سرافکندگی و حضیض سیاه و ننگین بشریت است. امروز یادآور تاریخچه ی تاریک خیانت ها و نامردمی های حکومت های سازش کار است، یادآور نکبت و ننگِ بی غیرتی دولت مردان یا بهتر بگوییم، دولت نامردان شکم باره ی عرب است.سیاست مداران سازش پیشه ی شکم پرستی که یادآوری نام آن ها موجب شرم و خجالت هر مسلمان و هر انسان آزاده است. نامردمانی چون انورسادات خائن و ملک یزید اردن.

جنگ های 1948، 1956، 1967، 1973، 1982 با ابعاد جهانی و تاثیرات عمیق ضد انسانی آن، همگی ریشه در خوی تجاوزگری صهیونیسم داشت که روز به روز زندگی را بر ملت مظلوم فلسطین به صورت مستقیم و ملل تحت ستم منطقه به صورت غیرمستقیم، دشوارتر می کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، معادله صهیونیستی حاکم بر منطقه را که می رفت منش مستکبرانه خود را تثبیت و پایه های خود را تحکیم بخشد، برهم زد. از این زمان به بعد مقاومت اسلامی شرایط جدیدی به صهیونیست ها تحمیل کرد، انتفاضه اول و دوم جنگ 33 روزه و 22 روزه و سپس 8 روزه، میوه پرحلاوت مقاومتی است که از آموزه های اسلامی و سیره مبارزاتی حضرت امام (ره) و شاگردان او در منطقه، پرورش یافت، و هم اکنون با رهبری مدبرانه و پرصلابت رهبر معظم انقلاب دام ظله، ابعاد تازه تری از این پیروزی  در سوریه نمایان است.  سوریه ای که قرار بود با یک توطئه صهیونیستی و استکباری از محور مقاومت خارج گردد ولی به لطف خداوند متعال پس از چهار سال لشکرکشی وحشیانه غرب و صهیونیسم و ارتجاع متعصب عربی، با سرافرازی و تجربیات ارزنده در یک جبهه جدید به وسعتی فراتر از سرزمین های اشغالی، مایه امیدواری آزادگان و دوستداران قدس شریف شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد اردبیل به عنوان بخش کوچکی از امت اسلام در این روز ضمن اعلام حمایت از جبهه ی مقاومت علی الخصوص دولت قانونی سوریه، با رهبر فرزانه ی خود پیمان می بندد که تا پای جان در راه آزادی قدس شریف کوشیده و از خداوند متعال نصرت جبهه ی اسلام ناب علیه دشمنان خارجی و منافقین وهابی را مسئلت دارد.

همچنین، همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) فرمودند: فلسطین پاره تن اسلام است  و اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد؛ انتظار می رود مسئولان دستگاه دیپلماسی  نیز دنباله رو افکار و آرمان های بلند امام و رهبر معظم انقلاب بوده و نامشروع خواندن این رژیم غیر قانونی را سر لوحه کار خود قرار داده  و کمک به حل مسئله فلسطین که حل مسئله جهان اسلام است را به عنوان یکی از مهمترین الویت ها و اصول سیاست خارجی بدانند و دنبال نمایند.حامیان غربی و عربی رژیم صهیونیستی نیز بدانند؛ امروز ملت ایران به عنوان پیش قراول مبارزه با ظلم و آدم کشی در جهان مبتنی بر لیبرال دمکراسی دروغین، بر عهد خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالحش امام خامنه ای (حفظه الله) استوار است و تا این دندان لق را از جای نکند از پا نخواهد نشست و با استعانت از خداوند متعال و راهبری نائب امام زمان(عج) و امیدوار به وعده حق الهی در راه تحقق حکومت عدل، لحظه ای غفلت نخواهد ورزید.

انتهای پیام/