کد خبر: 2264 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶

هادی ملکی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان و معاون دانشگاه پیام نور استان در محل دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

هادی ملکی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل، هادی ملکی دانشجوی رشته اقتصاد بعنوان مسؤول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل معرفی شد.

اعمال بسیجی برگرفته از ایمان خالص او است

حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در مراسم تودیع و معارفه ضمن قدردانی از حضور گسترده شورای بسیج دانشجویی در کلیه مراسمات عبادی و سیاسی دانشگاه گفت: این حضور گسترده دانشجویان بسیجی در همه عرصه ها در محیط دانشگاه و جامعه برگرفته از ایمان خالص انها است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما حرکت در مسیر تداوم انقلاب است گفت: دانشجویان بسیجی باید انقلابی رفتار کنند تا با جذب سایر افراد به حوزه انقلاب، دشمنان اسلام  کوچکترین فرصت نفوذ در جامعه دانشگاهی را پیدا نکنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: بسیج با اعمال و کردار ناب خود تنها قشری است که می تواند در برابر هجمه گسترده دشمنان اسلام قد علم کرده  و پیروز میادین شود.

بسیج دانشجویی از جایگاه ویژه ای در بین تشکل های دانشجویی برخوردار است

سیفی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل نیز ضمن تشکر از حضور گسترده بسیج دانشجویی در اجرای برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: بسیج دانشجویی از آن جهت که نشأت گرفته از تعلیمات اسلامی و ارزشمدار است از جایگاه ویژه ای در بین تشکل های دانشجویی برخوردار است.

وی برنامه های بسیج دانشجویی را ستود و گفت: در سال مزین به اقتصاد مقاومتی تنها انگیزه بسیجی است که بدون تمنا می تواند برنامه های دانشگاه را با رعایت موارد اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در بودجه به جلو ببرد.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل نقش دانشجویان بسیجی را در تثبیت فرهنگی ولایی، دینی و مذهبی  در محیط دانشگاه ارزشمند خواند و گفت: بسیج دانشجویی بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های علمی و فرهنگی است.

عقل مبتنی بر عقل جوهری انسان را سعادتمند می کند

فاطمی معاون دانشگاه پیام نور استان در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه آن در زمین و شاخ و برگ آن در پهنه آسمان ها گسترده است که میوه هایش در همه فصول قابل بهره برداری است.

وی در ادامه سخنان خود به عقل ابزاری و عقل جوهری اشاره کرد و گفت: تنها عقل مبتنی بر عقل جوهری  ارزشمند است و انسان را به سوی سعادت رهنمون می کند.

 

تنها خدمت خالصانه به مردم و انتقال روحیه جهادی در جامعه ماندگار است

اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای دانشجو و مدافع حرم به برنامه های سال 95 اشاره کرد و گفت: خروجی برنامه های بسیج دانشجویی باید منجر به فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج روحیه جهادی بین دانشگاهیان منجر شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسئولیت پذیری نیز گفت: قبول مسئولیت مانند تنگه احد است که باید به هر نحوی از آن حفاظت کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه حرف اول و آخر بسیج انجام مأموریت به نحو احسن است گفت: تنها خدمت خالصانه به مردم و انتقال روحیه جهادی در جامعه ماندگار است.

حسین پور مسئول قبلی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل به ارائه گزارش عملکرد خود در مدت تصدی مسئولیتش پرداخت و گفت: دار و ندار بسیجی از مکتب عاشورا است و شهادت پایان مأموریت یک بسیجی است.

هادی ملکی مسؤول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل نیز ضمن تشکر از اعضای شورای مرکزی بسیج در انجام وظایف محوله از آنان خواست تا وی را نیز همانند مسئول قبلی در انجام مأموریت های بسیج یاری کنند.

ملکی در ادامه سخنان خود به بیان برنامه های بسیج پرداخت و گفت: برنامه های پیش روی بسیج دانشجویی با نگاه  و رویکرد تربیتی همراه خواهد شد چونکه کادر سازی و تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند برنامه های تربیتی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در سال 94 بهترین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در بحث اجرای برنامه ها و مأموریت های بسیج دانشجویی معرفی شده است.

انتهای پیام/