کد خبر: 2270 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶

فیلم سینمایی بادیگارد، در دانشگاه محقق اکران شد

آخرین ساخته حاتمی کیا در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی با استقبال کم نظیر دانشجویان رو به رو شد.

فیلم سینمایی بادیگارد، در دانشگاه محقق اکران شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،  فیلم سینمایی بادیگارد، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا سینماگر متعهد کشور به همت هیئت مکتب الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی به اکران درآمد.

ابراهیم حیدرزاده مسئول  هیئت مکتب الشهدا دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز آثار ابراهیم حاتمی کیا را ستود و گفت:همه اثار این کارگردان متعهد کشورمان همواره به عنوان نقطه عطفی در سینمای کشور بوده و تماشای فیلم های وی که عمدتا با دغذغه های خاص انقلابی ساخته می شود، بسیار لذت بخش است.

وی افزود: فیلم سینمایی بادیگارد که به عنوان آخرین ساخته حاتمی کیا سر و صدای زیادی در محافل خبری داشته است، دارای داستان ویژه ای است که مسلما جذابیت خاصی برای دانشجویان و دانشگاهیان دارد.

آخربین از دانشجویان دانشگاه مقدس اردبیلی نیز فیلم بادیگارد را جزو بهترین آثار سینمایی کشور در سال گذشته توصیف کرد و گفت: بادیگارد برخلاف فیلم های چندسال اخیر که کم محتوا و کپی برداری از آثار سینمایی هندی است،با مضمونی پرمحتوا و ارزشی توانست ضمن حفظ رویکرد دفاع مقدسی خود اعتماد و توجه مخاطبان ایرانی را بار دیگر به سینما جلب کند .

وی دیالوگ "من بادیگارد نیستم، من محافظ هستم و برای حفاظت از نظام و آرمان های نظام کار می کنم" را بهترین دیالوگ فیلم در برهه فعلی که بسیاری برای جیب خود کار کرده و در این راه حرمت خون شهدا را زیر نگه نمی دارند توصیف کرد و از مسئولین کشوری و استانی خواست تا با نگاه به این فیلم ارزشی،تلنگوری خورده و نگذارند عده ای به بهانه های واهی اموال کشور را غارت کرده و خون شهدا را زیر پا بگذارند.

فیلم بادیگاد آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا همزمان با دانشگاه های سراسر کشور عصر روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با استقبال کم نظیر دانشجویان به همت هیئت مکتب الشهدای دانشگاه محقق در سالن شخید خودسیانی این دانشگاه به اکران درآمد.

قبل از اکران فیلم بادیگادر، نماهنگ های مربوط به شهدای مدافع حرم فضای سالن را معطر به عطر شهدا کرد.

انتهای پیام/