کد خبر: 2307 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳

در همایش "از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم"مطرح شد:

"حفظ وحدت" خط قرمز نظام است/ فاتحان خرمشهر شعار "ما می توانیم" را به اثبات رساندند

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در همایش از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم با بیان اینکه "حفظ وحدت" خط قرمز نظام است، گفت: فاتحان دیروز خرمشهر و مدافعان امروز حرم با نثار خون خود شعار "ما می توانیم"به اثبات رساندند.

"حفظ وحدت" خط قرمز نظام است/ فاتحان خرمشهر شعار "ما می توانیم" را به اثبات رساندند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در همایش "از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم" که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل  در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه "حفظ وحدت" خط قرمز نظام است،گفت: فاتحان دیروز خرمشهر و مدافعان امروز حرم شعار "ما می توانیم"را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه "هاشم دهقانی‌نیا" در اوج غربت و مظلومیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: ما همواره قدردان خانواده‌های شهدا به مانند شهید دهقانی‌نیا هستیم که فرزندان خود را برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سردار بابازاده با بیان اینکه مردم اردبیل در استقبال از شهید مدافع حرم شهید "هاشم دهقانی نیا" حماسه بزرگی رقم زدند گفت: مردم نشان دادند که همیشه به پاس قدردانی از این شهیدان تا پای جان ایستاده‌اند و از دستاوردهای قهرمانان انقلاب در همه حال دفاع خواهند کرد.

 

آزادی خرمشهر یک نعمت بزرگ الهی بود

وی ضمن  گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر یک نعمت بزرگ الهی بود که با عنایت خدا و تلاش بی‌وقفه رزمندگان انقلاب رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر حاصل تلاش یکایک رزمندگان و به فرماندهی بی‌چون و چرای شهید سپهبد صیاد شیرازی و محسن رضایی صورت گرفت، تصریح کرد: اگر همدلی بین نیروهای رزمنده از بسیج، سپاه و ارتش نبود هرگز موفق به باز پس‌گیری خونین شهر نمی‌شدیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس 15 هزار نفر از رژیم عراق کشته و مجروح شدند، گفت: نکته قابل توجه اسارت بیش از 19 هزار نیروی زبده، دوره دیده و افسران ارشد عراقی بود که خار بزرگی بر چشم دشمنان این مرز و بوم شد.

بابازاده با بیان اینکه مردم با ولایتمداری و بصیرت با جان و دل از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، گفت: مجموعه سپاه و بسیج همواره لبیک‌گوی  فرمان مقام معظم رهبری در صحنه‌های حساس کشور بوده  و تا آخر هم پای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان و جوانان  خواست تا با کسب بصیرت و گام نهادن در جهت از بین بردن انحرافات فکری نهفته در جامعه، بیش از پیش در جهت ارتقای زمینه‌های فکری، اخلاقی و فرهنگی  جامعه  تلاش کنند.

 

 

علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ابتدای همایش "از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم" ضمن عرض خیر مقدم، شهادت مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل  با اشاره به اینکه اکنون از این شهید دو خردسال دوقلو به یادگار مانده است، تصریح کرد: ایثار و از جان گذشتگی تنها در راستای عشق و بصیرت رخ می‌دهد که هاشم دهقانی‌نیا به خوبی در این راه قدم گذارد و به مقام شهادت در راه حق علیه باطل نائل آمد.

شامل با بیان اینکه مدافعان حرم برای دفاع از امنیت، حیثیت و اقتدار کشور با تکفیری‌ها در نبرد هستند، گفت: باید به خوبی پاسخ یاوه‌گویی دشمنان و مخصوصاً رسانه‌های خارجی را بدهیم تا مبادا خدای ناکرده نظر سوئی نسبت به گمنامان مدافع حرم صورت پذیرد.

وی به سالروز آزادسازی خرمشهر نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل رشادت‌های رزمندگان اسلام و عقب راندن دشمن از مرزهای کشور، شورای فرهنگی در آن زمان، این روز را به عناوین مقاومت، ایثار و پیروزی مزین کرد که امیدواریم همواره پیرو این خط و خطوط الهی و ولایی باشیم.

یخش نماهنگ "از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم"، تجلیل از مادر مدافع حرم دانشجوی شهید"هاشم دهقانی نیا"، تجلیل از بسیجیان نمونه دانشگاه و مداحی در وصف شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های همایش از مدافعان انقلاب تا مدافعان حرم در دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل بود.

انتهای پیام/