کد خبر: 2583 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴

رئیس شورای شهر اردبیل

مدیریت واحد شهری لازمه توسعه، عمران و آبادنی شهر است

رئیس شورای شهر اردبیل در نشست تخصصی با جوانان با بیان اینکه مدیریت واحد شهری لازمه توسعه، عمران و آبادنی شهر است گفت: متاسفانه مدیریت واحد شهری نداریم.

مدیریت واحد شهری لازمه توسعه، عمران و آبادنی شهر است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر ، ذکی‌اله خوشبخت رئیس شورای شهر اردبیل ظهر امروز در نشست تخصصی جمعی از جوانان فعال حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اردبیل به فلسفه وجودی شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: شورای شهر در واقع سپردن کار مردم به خود مردم است و تا زمانی که اقتصاد، فرهنگ علم و سایر حوزه دولتی باشد قطعا پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مسئولین باید با برون‌ سپاری و واگذاری اجرای امور به دست مردم، زمینه‌های ایجاد توسعه را فراهم کنیم.

خوشبخت با بیان اینکه مدیریت واحد شهری لازمه توسعه، عمران و آبادنی شهر است گفت: متاسفانه مدیریت واحد شهری نداریم و این موضوع زمانی  مشکل ایجاد می‌کند که شهرداری و شورای شهر اردبیل برای اجرای یک پروژه در سطح شهر باید با سایر دستگاه‌های اجرایی هماهنگ شوند.

وی در ادامه سخنان خود به برخی پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح پیاده‌وری حریم بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی به مساحت 9 هکتار در دست اجرا است.

سلسله نشست های تخصصی روشنگری مسئولان اردبیل با جوانان فرهیخته استان به منظور به چالش کشاندن مسئولان استان و اردبیلو همچنین تنویر افکار عمومی به همت مؤسسه مردم نهاد مدیران جوان خدمت و تلاش به صورت ماهانه در محل سالن جلسات ورزشگاه رضازاده برگزار می شود.

انتهای پیام/