کد خبر: 2620 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹

با حضور بیش از 160 دانشجو؛

طرح ولایت بسیج دانشجویی استان آغاز به کار کرد

دوره آموزشی تربیتی خط امام بسیج دانشجویی استان (طرح ولایت) با حضور بیش از 160 دانشجو از سراسر استان در مرکز آموزشی شهید پیرزاده اردبیل آغاز به کار کرد.

 طرح ولایت بسیج دانشجویی استان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ابصار خبر: عصر امروز مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور پر شور دانشجویانرؤسای دانشگاه های محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مسئولان دانشگاه  ها و بسیج با سخنرانی مهندس حسین قدیانی رئیس سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج مستضعفین در مرکز آموزشی شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد.

معین‌الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم افتتاح طرح ولایت استانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهادت این شهداء را در مسیر دلدادگی خود به معبود و در جلوگیری از تکرار کربلای دیگر توصیف کرد و گفت: شهدای مدافع حرم در واقع با گذر از سیم خاردار نسل خود، از سیم خاردارهای دشمن عبور کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح ولایت که آمیزه‌ای از علم، ایمان، تدبر، تفکر و عاطفه است، تصریح کرد: اصالت دانشجوی در تراز انقلاب و ممتاز تحقق اهداف نظام اسلامی است که دانشجوی بسیجی به عنوان پیش‌‌آهنگ این حرکت باید رسالت واقعی خود را به سرانجام مقصود برساند.

حسین قدیانی رئیس سازمان علمی پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین بعنوان سخنران اصلی مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اردبیل،با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مسؤلین تشکل های دانشجویی به تبیین رسالت های دانشجویان بخصوص دانشجویان بسیجی پرداخت و گفت: تقویت روحیه مطالبه گری، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و ساری و جاری ساختن سبک زندگی اسلامی در بین احاد مردم از جمله رسالت های مهم دانشجویان بسیجی در این برهه از تاریخ است.

تلاوت قرآن کریم, نماهنگ آشنایی با طرح ولایت،سخنرانی رئیس سازمان علمی پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین، پخش مستند دانشجوی شهید مدافع حرم و تجلیل از خانواده مدافع حرم هاشم دهقانی از جمله برنامه های افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجوی استان اردبیل بود.

انتهای پیام/