کد خبر: 2623 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰

در مراسم افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی

خانواده شهید مدافع حرم"هاشم دهقانی نیا"تجلیل شدند

خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم"هاشم دهقانی نیا" در مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی با حضور رئیس سازمان علمی،پژوهشی و فناوری بسیج مستضعفین و رؤسای دانشگاه های اردبیل تجلیل شدند.

خانواده شهید مدافع حرم"هاشم دهقانی نیا"تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم"هاشم دهقانی نیا" در مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی با حضور رئیس سازمان علمی،پژوهشی و فناوری بسیج مستضعفین و رؤسای دانشگاه های اردبیل تجلیل شدند.

علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در آیین تجلیل از خانواده دانشجوی شهید "هاشم دهقانی نیا" از نامگذاری سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به نام دانشجوی شهید مدافع حرم "هاشم دهقانی نیا" خبر داد و گفت: آسایش و امنیت امروزی ما مدیون فداکاری و جانفشانی شهدایی چون دهقانی نیا است و ما همواره باید سپاسگذار این شهدا بوده و در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در محیط علم و فرهنگ بکوشیم.

شهید "هاشم دهقانی نیا" دانشجوی رشته تربیت بدنی و عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اسفند سال 94 بصورت داوطلبانه جهت دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مبارزه با تروریست های داعش به سوریه رفت و پس از نبرد تن به تن و جانفشانی در راه حفظ حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

انتهای پیام/