پربازدیدترین ها

کد خبر: 2724 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴

واکنش دولتمردان به درز اسناد محرمانه انرژی هسته ای

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به درز اسناد محرمانه برنامه بلندمدت هسته‌ای کشور در خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادداشت اعتراضی به آژانس ارائه می‌کند.

واکنش دولتمردان به درز اسناد محرمانه انرژی هسته ای

به گزارش ابصارخبر به نقل از شبکه خبر،سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: به درز اسناد محرمانه بلند مدت برنامه هسته ای ایران به آژانس انرژی اتمی اعتراض می کنیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به درز اسناد محرمانه برنامه بلندمدت هسته‌ای کشور در خبرگزاری آسوشیتدپرس، یادداشت اعتراضی به آژانس ارائه می‌کند. کمالوندی افزود: بخش هایی از اسنادی که منتشر شده ، محرمانه بوده و قرار بوده محرمانه بماند و تلقی ما این است که این اسناد از آژانس درز کرده است. علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم پیش از این گفته بود از آژانس خواسته ایم که این برنامه محرمانه بماند و توافق کرده بودیم به شکل محرمانه به اطلاع کمیسیون مشترک مرتبط با برجام رسانده شود . یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای جلوگیری از اقدام آژانس و طرف های غربی در انتشار اسناد محرمانه برنامه هسته ای ایران، باید اقدامات جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/