کد خبر: 2826 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰

حجت الاسلام حسنی

تبعیت از ولایت فقیه، خواسته همه شهدا است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور اردبیل دریادواره شهدای روستای آرخازلو به وصیت نامه های برجا مانده از شهدا اشاره کرد و گفت:تبعیت از ولایت فقیه، خواسته همه شهدا است.

تبعیت از ولایت فقیه، خواسته همه شهدا است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور اردبیل در یادواره شهدای روستاهای آرخازلو، قره تپه و جابلو که به همت گروه جهادی راه ناتمام دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد روستای ارخازلو برگزار شد به وصیت نامه های برجا مانده از شهدا اشاره کرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه، خواسته همه شهدا است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور اردبیل با بیان اینکه شهدا به یکی از بالاترین مقام های معنوی آخرت ذست پیدا کرده اند،گفت: تبعیت از ولایت فقیه سعادت دنیوی و اخروی بشر را به دنبال دارد.

یادواره شهدای روستاهای آرخازلو،قره تپه و جابلو

حسنی با اینکه حضرت سیدالشهدا علیه السلام 1400 سال پیش شهید شدند و با دنیا وداع کردند گفت: اما ایشان توانستند با ایثار  و فداکاری مثال زدنی شان عالم را حتی قرن ها بعد از خود  نیز فتح کنند.

وی در ادامه سخنان خود هجمه گسترده دشمنان اسلام به ایران را در طول تاریخ را یادآور شد و گفت:تا قیام قیامت جنگ و خسارت علیه ملت ایران اسلامی وجود خواهد داشت، بطوریکه امروز شاهد هستیم که دنیا علیه اسلام و ایران بسیج شده تا ما را از پای دراورد ولی مطمئناً فتح از آن لشگر مخلصی خواهد بود که تنها توجه اش به ذات اقدس الهی بوده و در مسیر الهی حرکت کند.

مشاور استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به بیان وظیفه مردم نسبت به شهدا پرداخت و گفت: مردم و مسئولان باید به گونه ای رفتار کنند که در آخرت بتوانند پاسخگوی خون شهدا باشند.

حسنی با بیان اینکه شهدا برای خون خود چیزی از دنیا مطالبه نکرده اند به مسئله فیش های نجومی پرداخت و گفت: براستی مسئولینی که دریافت های نجومی دارند در قبال دین و کشور چه کار سنگینی را انجام داده اند که مستحق چنین دریافت هایی بودند.

یادواره شهدای روستاهای آرخازلو،قره تپه و جابلو

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فلسفه اردوهای جهادی پرداخت و گفت: جهادگران بسیجی بخصوص دانشجویان جهادگر در واقع وارثان شهدا هستند چونکه بدون توقعی با تمام داشته هایشان در جهت تحقق ارمان های انقلاب اسلامی با تمام وجود پا به عرصه گذاشته اند.

حسنی جهاد را شامل فعالیت های دستی، زبانی و مالی توصیف کرد و گفت: جهادی ارزشمند است که با قلب و نیت خاص بهبرای رضای خداوند متعال انجام گرفته است.

وی از به آنهایی که با زبان تلخشان به بدگویی از انقلاب در اطراف و اکناف می پردازند نیز خواست تا با مطالعه دقیق واقعیت های کشور  و انقلاب اسلامی با برائت از عمال استکبار و منافقین به دفاع از ایران اسلامی بپردازند.

وی ایجاد داعش و وهابیت را در راستای اهداف استکبار دانست و افزود: دشمنان اسلام می خواهند با ایجاد گروه های ملحدی چون داعش به پشتوانه وهابیت به هدف خود که قطع ریشه اسلام در جهان است برسند.

حسنی بریدن سر کودکان 4 و حتی 13 ساله توسط افراد قصی القلب را وحشتناک ترین کار روی زمین خواند و گفت: اگر رزمندگان اسلام به نبرد با آنها فراتر مرزهای آبی و خاکی مان نمی رفتند، امروز باید شاهد این جنایات هولناک در داخل مرزهایمان بودیم.

یادواره شهدای روستاهای آرخازلو،قره تپه و جابلو

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور اردبیل در ادامه سخنان خود تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام علیه ملت ایران را یادآور شد و گفت: وقتی دشمن در عرصه های حقیقی نتوانست کاری از پیش ببرد امروز با پیشرفت های تکنولوژی می خواهد با نفوذ در فضای مجازی  آسیب های جدی به جوانان این مرزو  بوم وارد کند، پس در این عرصه همه مردم از همه اقشار وظیفه سنگینی دارند تا در برابر تهاجمات بی امان دشمنان در فضای مجازی بخصوص ماهواره و شبکه های اجتماعی به روشنگری بپردازند.

وی در پایان سخنان خود به توقع شهدا از همه ملت پرداخت و گفت: تابع ولایت فقیه بودن خواسته همه شهدا است و موارد مندرج ور وصایای شهدا نیز مبین همین موضوع است که سعادت دنیا و اخرت مسلمین در همه برهه های تاریخ در گرو تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه است.

انتهای پیام/