سرویس: سیاسی کد خبر: 288 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل:

استکبارباهم پیمانی تکفیری ها درصدد انتقام از اسلام است

ایرج صحرایی گفت:امروز برخی کشورهای عربی جهت بقای حکومت نامشروع خویش، با متحد کردن جریان تکفیر و استکبار در یک جبهه برای تخریب و از بین بردن اسلام و امت اسلامی قدم برداشته اند.

استکبارباهم پیمانی تکفیری ها درصدد انتقام از اسلام است

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز با اشاره به فریادهای مردم مظلوم لیبی،بحرین ومصر گفت: امروز یمن است که کاخ بی دادگران و نوکران دست نشانده نظام سلطه را ویران کرده است و مردم جهان پیام حضرت امام خمینی(ره) را با عمق وجود درک می کنند که ایشان گرفتاری بلاد اسلامی را از سران دست نشانده شان می دانستند و رمز تحقق اسلام ناب را در رهایی از اندیشه های شرک آلود ترویج یافته در دستگاههای حکومتی غرب زده  جهان اسلام عنوان می کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در صورت به ثمر نشستن انقلاب در این دو کشور و قدرت یافتن شیعیان در این منطقه آن هم در بیخ گوش آل سعود، به تدریج جای پای آمریکا و تکفیری ها در منطقه ضعیف خواهد شد و زمینه برای  موج بیداری اسلامی برای سایر کشورهای عربی فراهم خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان سخنان خود به بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در این موضوع اشاره کرد و گفت: امروز برخی کشورهای عربی جهت بقای حکومت های نامشروع خویش، با متحد کردن جریان تکفیر و استکبار در یک جبهه برای تخریب و از بین بردن اسلام و امت اسلامی قدم برداشته اند و از این رو بیش از پیش نیاز به روشنگری و آگاهسازی امت اسلام از این خطرات می باشد و پشتیبانی از امت های ستمدیده منطقه را ضروری می نماید.

 

متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

امروزه ارتجاع عربی منطقه و استکبار و صهیونیسم که بقای خویش را در اتحاد و همپیمانی شان می دانند دست به دست هم داده اند و با به راه انداختن فتنه و اعزام مزدوران چند ملیتی قصد به آشوب کشیدن کشورهای منطقه نظیر عراق، سوریه، بحرین، لیبی و این بار  یمن دارند و در صدد برپایی حکومت های مزدور و فرمانبردار در راستای اهداف شوم خود برای منطقه هستند.

جریان ارتجاع به پشتیبانی آمریکا چون در حال شکست در عراق و سوریه است این بار نیز جهت سرپوش گذاشتن روی ناکامی های خود به یمن لشکر کشی کرده  است. در این برهه از زمان که ایران مرکز نشر بیداری اسلامی در دنیا می باشد، جریان بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه و بین ملت های آزادیخواه و استکبار ستیز شکل گرفته است و ملت های مظلوم منطقه در پی رهایی از سلطه استعمار و دستیابی به آزادی برای تحق کرامت های بشری در نوای اندیشه اسلامی هستند.

فریادهای مردم مظلوم لیبی، بحرین، مصر و امروز یمن است که کاخ بی دادگران و نوکران دست نشانده نظام سلطه را ویران کرده است و براستی امروز مردم جهان پیام حضرت امام خمینی(ره) را با عمق وجود درک می کنند که ایشان گرفتاری بلاد اسلامی را از سران دست نشانده شان می دانستند و رمز تحقق اسلام ناب را در رهایی از اندیشه های شرک آلود ترویج یافته در دستگاههای حکومتی غرب زده  جهان اسلام عنوان می کرد.

این بیداری ملت ها عرصه را برای مستکبران جهان تنگ کرده و حال که منافع خود را در خطر می بینند دست به جنایت می زنند و دست نشانده های خود را به خیانت وا می دارند.و این نوکران حلقه به گوششان در منطقه نیز به جای اتکا به قدرت درونی ملت خود، دست به سینه به دنبال حفظ قدرت خود و منافع مستکبرین اند.

امروزه نمونه بارز رویایی دو جبهه ملت ها با دولت های دست نشانده و مستکبرین در آوردگاه یمن قابل مشاهده است. آنچه بدان باید توجه کرد این است که در این میان  یمن و بحرین در بین سایر کشورهای عربی به عنوان بزرگترین خطر برای آل سعود قابل توجه است چرا که در صورت به ثمر نشستن انقلاب در این دو کشور و قدرت یافتن شیعیان در این منطقه آن هم در بیخ گوش آل سعود، به تدریج جای پای آمریکا و تکفیری ها در منطقه ضعیف خواهد شد و زمینه برای  موج بیداری اسلامی برای سایر کشورهای عربی فراهم خواهد شد لذا امروز برخی کشورهای عربی جهت بقای حکومت های نامشروع خویش، با متحد کردن جریان تکفیر و استکبار در یک جبهه برای تخریب و از بین بردن اسلام و امت اسلامی قدم برداشته اند و از این رو بیش از پیش نیاز به روشنگری و آگاهسازی امت اسلام از این خطرات می باشد و پشتیبانی از امت های ستمدیده منطقه را ضروری می نماید.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تجاوز وحشیانه ارتجاع منطقه به رهبری آل سعود به خاک یمن که با هدف مقابله با موج بیداری اسلامی که در کشورهای عربی شروع شده است را محکوم می نماید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل

انتهای خبر/ج