کد خبر: 2900 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰

دایی، آبی پوشان اردبیل را محک می زند

تیم فوتبال نفت تهران امروز در یک بازی تدارکاتی و تشریفاتی ساعت 18 در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل می‌رود.

به گزارش ابصارخبر به نقل از تسنیم اردبیل، تیم فوتبال نفت تهران امروز در یک بازی تدارکاتی و تشریفاتی ساعت 18 در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل می‌رود و در این بازی تیم فوتبال نفت تهران با بازیکنان اصلی وارد میدان خواهد شد تا خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر محک بزند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال نفت تهران در شهرستان‌های اردبیل و نیر تمرینات بسیار منظمی را پشت سر گذاشته است،  افزود: در این چند روز گذشته بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران زیرمنظر کادرفنی تمرینات پا به توپ و بدنسازی را به طور منظم انجام دادند و هیچ مشکلی از لحاظ مصدومیت برای بازیکنان وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: اردوی تیم فوتبال نفت تهران تا پنجم شهریورماه در اردبیل ادامه دارد و این تیم برای اینکه خود را به شرایط مطلوب حضور در لیگ برساند تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشته و چند بازی تدارکاتی را در برنامه دارد.

دایی بیان کرد: تیم فوتبال نفت تهران برای رسیدن به بالای جدول لیگ برتر فوتبال کشور کار بسیار سختی را پیش رو دارد چرا که این تیم دیرتر از سایر تیم‌های لیگ برتری بسته شده و امیدواریم در اردوی اردبیل این امر را جبران کنیم و به طور آماده در مسابقات لیگ برتر کشور ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه نفت تهران 4 بازی اول در مقابل حریفان خود در لیگ برتر بسیار خوب ظاهر شد، گفت: نفت تهران با داشتن بازیکنان جوان و کاربلد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ داشته باشد که امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج بسیار خوب هواداران این تیم را راضی کنیم.

انتهای پیام/