کد خبر: 3077 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴

همزمان با آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی جدید؛

نمایشگاه یادیاران در دانشگاه پیام نور اردبیل آغاز به کار کرد

نمایشگاه یادیاران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس همزمان با آغاز ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید به همت بسیج دانشجویی در محوطه دانشگاه پیام نور اردبیل افتتاح شد.

نمایشگاه یادیاران در دانشگاه پیام نور اردبیل آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز نمایشگاه یادیاران با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور اردبیل و بسیج دانشجویی در محوطه دانشگاه  افتتاح شد.

حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در محوطه دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا سالروز شهادت میثم تمار صحابه پیامبر اکرم(ص) را یادآور شد و گفت: همه انسان ها باید از تاریخ جهت رشد و تکامل و پیشرفت خود درس بگیرند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل از در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از بسیج دانشجویی دانشگاه به خار برپایی نمایشگاه و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس در بین دانشجویان خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا از انقلاب و دستاوردهای آن مراقبت کرده و در اعتلای آن بکوشیم چونکه انقلاب اسلامی در دستان ما بصورت امانتی است که باید به آیندگان انتقال یابد.

هادی ملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در مراسم افتتاح نمایشگاه یادیاران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نمایشگاه یادیاران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس و با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان ایجاد شده است.

وی در ادامه سخنان خود به بخش های مختلف نمایشگاه یادیاران اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه علاوه بر به تصویر کشیدن گوشه هایی از حماسه های دفاع مقدس، شهدای هسته ای و مدافعان حرم , به مباحث روزی چون اثرات منفی FATF F بر کشور، نتایج حاصل شده از برجام و جنگ رسانه ای پرداخت شده است.

انتهای پیام/