کد خبر: 3079 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴

نشست بصیرتی دانشگاه پیام نور اردبیل اردبیل مطرح شد؛

رزمندگان اسلام امروز شعار "ما می توانیم" را در جهان طنین انداز کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر در نشست بصیرتی دانشگاه پیام نور اردبیل و گفت: رزمندگان اسلام با تحول روحی بوجود آمده توسط امام خمینی(ره) علاوه بر اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، شعار "ما می توانیم"را نیز در جهان طنین انداز کردند.

رزمندگان اسلام امروز شعار "ما می توانیم" را در جهان طنین انداز کردند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر, پیش از ظهر امروز نشست بصیرتی با موضوع دستاوردهای دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل و  با همکاری دفتر فرهنگی در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر در نشست بصیرتی بررسی دستاوردهای دفاع مقدس دانشگاه پیام نور اردبیل ضمن گرامیداشت نام و خاطره شهدای دفاع مقدس به بیان اهمیت زنده نگه داشتن هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف حرکت نظام بین الملل متولد شده و در حال حرکت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر در ادامه سخنان خود ابداعات و ابتکارات رزمندگان اسلام در طول جنگ 8 ساله را یادآور شد و گفت: رزمندگان اسلام با خلق بزرگترین عملیات ها در جهان حماسه ساز شدند.

رضایی عملیات غرورآفرین والفجر 8 را یادآور شد و افزود: ابتکارات ایرانیان در طول دفاع مقدس در دانشگاه های نظامی جهان مورد مطالعه قرارگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان علت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بعد از سه دهه پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) با قیام به حق خود آنچنان تحول روحی در ایرانیان ایجاد کرد که رزمندگان اسلام با دستان خالی در برابر بیش از 30 کشور جهان ایستادند وعلاوه برآن به سازندگی کشور نیز پرداختند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) با مدیریت عالی خود شمه ای از حکومت اسلامی به دست امام زمان(عج) را نشان داد، گفت: رزمندگان اسلام با تحول روحی بوجود آمده علاوه بر اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، شعر "ما می توانیم"را نیز در جهان طنین انداز کردند.

رضایی پیشرفت ایران در عرصه های مختلف را یادآور شد و گفت: تهرانی مقدم بعنوان سرباز دوران دفاع مقدس با تحول خود صنعت موشکی ایران را راه اندازی کرد و اکنون ایران اسلامی جزو برترین قدرت های موشکی جهان به شمار می رود.

وی پیشرفت های پزشکی ایران را در جهان یادآور شد و افزود: همه پیشرفت های ایران در داخل جنگ رخ داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر جنگ کنونی را جنگ نرم و جنگ اراده ها توصیف کرد و گفت: درست است که جنگ در سال 67 به پایان رسید ولی دشمن بیکار ننشست و در فرصت های مختلف با راه اندازی جنگ های نامحسوس به دنبال رسیدن اهداف خود است.

رضایی با بیان اینکه ایران پیشرفته ترین سلاح جهان را در اختیار دارد، گفت: دشمنان اسلام از سلاح ایران که چیزی جز ایمان راسخ و توکل بر خداوند متعال نیست در وحشت و اضطراب به سر می برند.

وی به جنگ های نیابتی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: بعد از آنکه آمریکا در نبردهای روانی و نرم نتوانست کاری از پیش ببرد با راه اندازی گروه های تروریستی در کنار اغفال عرب ها می خواهد با به آشوب کشاندن منطقه خواسته های خود را عملی کند غاغل از اینکه رزمندگان اسلام بی کار ننشسته و با رهنمودهای مقام معظم رهبری عرصه ها را بر دشمنان حتی خارج از مرزها تنگ تر می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر شکست آمریکا از القاعده در عراق را خاطر نشان کرد و افزود: اگر راه کارهای ایران نبود آمریکا قادر به نجات خود از باطلاق عراق نبود.

رضایی ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکا در خلیج فارس و سرنگونی های پیاپی پرنده های جاسوسی آنها بدست رزمندگان ایران اسلامی را یادآور شد و افزود: ما علاوه بر اینکه هیچگاه به آمریکائیها اعتماد نخواهیم کرد ، هر وقت و هر مکانی که آمریکا بخواهد در برابر ایران اسلامی قد علم کند با آنها به شدت نیز مقابله خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود ایثار و فداکاری مدافعان حرم را متذکر شد و افزود: مرزهای سوریه و لبنان خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی هستند و فردا هم باید در همین خطوط با دشمنان اسلام و مسلمین مبارزه کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مشکین شهر حفظ سرزمین های اسلامی در نقاط مختلف جهان را وظیفه همه مسلمانان عنوان کرد و گفت: قضیه سوریه نیز مؤید همین نکته است.

انتهای پیام/