کد خبر: 3160 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷

به همت بسیج دانشجویی استان اردبیل:

جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان استان برگزار می شود

دومین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اردبیل در آذرماه امسال مقارن با روز دانشجو برگزار می شود.

جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر, رضا ندایی مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری دومین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره در آذرماه امسال مقارن با روز دانشجو برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره در سه قالب فردی، تشکلی و بخش ویژه برگزار می شود، افزود: کلیه دانشجویان بسیجی می توانند آثار خود را طبق فراخوان اعلام شده تا 20 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ندایی هدف از برگزاری جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی را شناسایی، حمایت و تشویق  دانشجویان مبتکر و خلاق عنوان کرد و گفت: جذب و ارتقای ارزش و منزلت علمی دانشجویان از جمله اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

وی خاطر نشان کرد: در اختتامیه جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان استان از دانشجویان ممتاز برتر علمی،مخترعین و مبتکرین نیز تجلیل خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی استان در پایان سخنان خود از اهدای گواهی نامه شرکت در جشنواره به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره خبرداد و گفت: به آثار علمی برتر نیز گواهی علمی از سوی دانشگاه محقق اردبیلی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای