پربازدیدترین ها

کد خبر: 3224 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸

دومین همایش سراسری مناظرات رضوی در اردبیل به کار خود پایان داد

دومین همایش مناظرات و گفت‌وگوی رضوی با حضور دانشجویان، فرهیختگان، اساتید، پژوهشگران، از سراسر کشور به کار خود پایان داد.

دومین همایش سراسری مناظرات رضوی در اردبیل به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سید ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همایش مناظران رضوی که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد گفت: در این همایش که همانند سال گذشته با همت و تلاش نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری‌های به جد ایشان و نیز تدارکات فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی دیار متدین اردبیل برگزار شده بود 445 نفر از استان های مختلف در این همایش شرکت داشتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی :با بیان اینکه تعداد کثیری از شرکت‌کنندگان در این همایش علمی و پژوهشی مدرسان، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید علمی و فرهنگی از استان‌های مختلف کشور بودند خاطرنشان کرد: محتوا و هدف اصلی پیرامون این همایش نیز بسط و گسترش فرهنگ مناظره صحیح و دقیق رضوی در بین این آحاد فرهیخته و فرهنگی است.

اسحاقی سابقه مشارکت اردبیل در جشنواره های رضوی را متذکر شد و گفت: این همایش در سال‌های گذشته به صورت تواشیح و چاوشی‌خوانی در اردبیل برگزار می‌شد ولی از دو سال گذشته با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل این همایش به مناظرات رضوی تغییر محتوا و موضوع داد که خوشبختانه در طول این دو سال نیز شاهد هرچه بهتر برگزار شدن این مناظرات رضوی در سطح استان بودیم.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری جشنواره مناظرات رضوی بصورت بین المللی خبرداد و گفت: سال آینده جشنواره مناظره رضوی بصورت بین المللی در اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/