کد خبر: 3232 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

بسیج دانشجویی جوابگوی نیازهای جنگ نرم شود/ هدف دشمنان به حاشیه کشاندن غیرت جوانان ایرانی است

سردار بابازاده در نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استاندبا بیان اینكه جنگ امروز جنگ ایدئولوژیك و استراتژیك است از بسیج دانشجویی خواست تا جوابگوی نیازهای جنگ نرم باشد.

بسیج دانشجویی جوابگوی نیازهای جنگ نرم شود/ هدف دشمنان به حاشیه کشاندن غیرت جوانان ایرانی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل که در اردوگاه انصارالحسین سرعین برگزار شد به مقایسه ابعاد مختلف جنگ سخت با جنگ نرم پرداخت و با بیان اینكه جنگ امروز جنگ ایدئولوژیك و استراتژیك است از بسیج دانشجویی خواست تا جوابگوی نیازهای جنگ نرم باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در ابتدای سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: مستکبرانی که 30 سال پیش سودای تسلط بر ایران را در سر می پروراندند امروز به خاک ذلت افتاده اند.

بابازاده در ادامه سخنان خود به اتفاقات رخ داده در جریانات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه هر کدام از نامزدهای انتخاباتی در آمریکا به پیروزی برسد به حال ما فرقی ندارد گفت: امروز کسانیکه داعیه راهبری  دهکده جهانی را در سر دارند با بدترین شکل ممکن منکرات خود را در برابر افکار عمومی جهان از طریق شبکه های ماهواره به رخ هم می کشند.

وی با بیان اینکه دانشجویان عصاره جامعه هستند، گفت: اگر امروز نخبگان و فرهیختگان جامعه وضعیت کنونی جهان را درک نکنند رسیدن به اهداف انقلاب به تأخیر خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: افسران جنگ نرم امروز باید با تأسی از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که علاوه بر چشم سر با چشم دل نیز به رصد وقایع و تغییر و تحولات روز می پرداختند، با تمام حواس خود به رصد دشمن بپردازند تا بتوانند حماسه های ماندگار دوران دفاع مقدس را تکرار کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ایثارگری های سرداران بزرگ دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: شهید بروجردی از جمله سربازان واقعی و راستین نظان جمهوری اسلامی ایران بود که توانست با بصیرت بالای خود و درک شرایط زمان و مکان از مناطق نا امن کردستان و آذربایجان غربی بدون دادن کوچکترین امتیازی به دشمن و تنها با ایجاد یکدلی و محبت بین مردم و برنامه ریزی دقیق مبتنی بر اوامر بنیانگذار کبیر انقلاب و ساماندهی پیشمرگان کرد منطقه ای مستحکم و امن بسازد که حتی بعد از گذشت بیش از 30 سال از آن وقایع همچنان آزاد و رها و محکم و استوار در برابر تهاجمات بی امان دشمنان ایستادگی کند.

بابازاده در ادامه سخنان خود با بیان اینكه جنگ امروز جنگ ایدئولوژیك و استراتژیك است از بسیج دانشجویی خواست تا جوابگوی نیازهای جنگ نرم باشند.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف 30 سال پیش از میز و صندلی تا استاد همه چیز آماده و محیا است  گفت: دانشجویان بعنوان رزمندگان جبهه نرم باید با امکانات موجود در کنار شناخت درست دشمن به دفاع از سرزمین و ناموس خود پرداخته و میدان داری کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در ادامه سخنان خود به بیان علت هجمه گسترده تبلیغات دشمنان علیه ملت مسلمان ایران از طریق فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با 2500 شبکه ماهواره ای به انعکاس انواع مختلف چهره عالم می پردازند در حالی که می توانستند همین کار را با تنها با 5 شبکه انجام دهند چیزی جز نفوذ در ذهن های مردم با سلایق و ذائقه های مختلف نیست.

بابازاده با بیان اینکه رنگ و حتی صدا در دنیای امروز که به دنیای انفجار اطلاعات موسوم است دارای علم جداگانه ای است تصریح کرد: دشمنان اسلام با تمام توان خود به میدان آمده اند تا از کوچکترین منفذهای نفوذ به ذهن مردم وارد شده و با تغییر ذائقه مردم آنها را از درون منحرف کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

دشمن با ایجاد شبکه های ضاله مثل مدلینگ قصد به حاشیه کشاندن غیرت جوانان ایرانی را دارد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، اعتراف دشمنان نظام جمهوری اسلامی به قدرت روز افزون ایران اسلامی را متذکر شد و افزود: واقعیت امر این است که استکبار جهانی امروز با راه اندازی انواع مختلف دل مشغولی های دنیوی مثل شبکه مدلینگ قصد به حاشیه کشاندن غیرت جوانان ما را دارد تا با از کار انداختن پویایی و نشاط واقعی در جامعه به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با تمجید از ایثار و فداکاری های مدافعان حرم خاطر نشان کرد: تا زمانی که جوانان پاک نیتی چون مدافعان حرم در کشور هستند که فراتر از مرزهای کشور به صیانت از ارزش های انقلاب و دفاع مقدس مشغول هستند، دشمن توان جسارت به آرمان های رفیع انقلاب اسلامی را نخواهد داشت.

بابازاده دانشجویان را عصاره ملت دانست و گفت:دانشجویان بسیجی بعنوان وارثان و ادامه دهندگان راه شهدا وظیفه سنگینی در عرصه جنگ نرم دارند تا با مجاهدت های خاموش خود به قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف بیافزایند.

خواص انقلابی، مواظب خاک پاشی دشمنان باشند

وی با انتقاد از آن دسته از خواصی که  بعد از 30 سال از جنگ تحمیلی، امروز  تحت تأثیر القائات عناصر وابسته به استکبار جهانی، افزایش توان و قدرت دفاعی ما را زیر سؤال می برند، گفت: همه باید مواظب خود باشند تا دشمن با پاشیدن خاک به چشمانشان اجر و مزد ایثارگری های دوران  انقلاب و دفاع مقدس را از بین نبرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل فرامین ولی فقیه را فصل الخطاب و خط قرمز ملت مسلمان ایران خواند و گفت: همه باید زیر بیرق اسلام حرکت کنیم تا با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، پرچم انقلاب را  صحیح  و سالم به  قائم آل محمد، منجی بشریت برسانیم.

انتهای پیام/