کد خبر: 3303 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰

به همت کانون جهاد علمی فرهنگی دانشگاه پیام نور اردبیل؛

کرسی آزد اندیشی با موضوع "امر به معروف و نهی از منکر" در اردبیل برگزار شد

کرسی آزد اندیشی با موضوع "امر به معروف و نهی از منکر" به همت کانون جهاد علمی و فرهنگی با همکاری کانون قرآن دانشگاه پیام نور اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

کرسی آزد اندیشی با موضوع "امر به معروف و نهی از منکر" در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز کرسی آزاد اندیشی با موضوع "امر به معروف و نهی از منکر" به همت کانون جهاد علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور اردبیل و با همکاری کانون قرآن دانشگاه در دانشکده فنی دانشگاه پیام نور اردبیل با داوری حجت الاسلام عالی برگزار شد.

حجت الاسلام  عالی در کرسی آزاد اندیشی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور اردبیل به نحوه برگزاری کرسی های آزاداندیشی پرداخت و گفت: کاری تحقق پیدا کرده و در اذهان می ماند که فاعلیت فاعل و قابلیت قابل هر دو را با هم به همراه داشته باشد.

داور کرسی های آزاد اندیشی مقبولیت فعلی را حول محور اراده دانست و گفت: اگر عالم به علمش عمل کند اعمالش نیز مورد قبول همگان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در قرآن کریم پرداخت و گفت: امربه معروف و نهی از منکر بر همگان واجب عینی است مگر اینکه گروهی پیدا شوند و برای به پا داشتن این فریضه الهی قیام کنند،آنگاه انجام این واجب الهی از سایرین ساقط می شود.

در ادامه کرسی آزاد اندیشی، دانشجویان در مورد نحوه و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر به تبادل اندیشه پرداختند.

انتهای پیام/