کد خبر: 3317 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

13 آبان در تاریخ معاصر ایران یکی از روزهای مهم آشکار کننده دست پنهان استکبار به شمار می‌رود. حضور شوم استکبار در ایران عزیز مملو از خیانت به منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد.

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

  به گزارش خبرنگار ابصار خبر، کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان در تاریخ معاصر ایران یکی از روزهای مهم آشکار کننده دست پنهان استکبار به شمار می‌رود. حضور شوم استکبار در ایران عزیز مملو از خیانت به منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد.

این بیانیه می افزاید: امسال در حالی به برگزاری مراسم "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نزدیک می‌شویم که دولت آمریکا، این مصداق اتم استکبار جهانی، در کنار راهبرد اختلاف و تفرقه، راهبرد نفوذ در منطقه را در دستور کار خود قرار داده است. ایران عزیز، این کشور روزهای دشوار و زخمی سربلند بحرانها، کارنامه سیاه مستکبران و ظالمان را هرگز از یاد نبرده و با حضوری برآمده از بصیرت و ولایت‌مداری پشت حیله نفوذ آنان را نیز خواهد شکست. 

 کانون بسيج اساتيد دانشگاه محقق اردبیلی در بیانیه خود ضمن گراميداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نثار بهترين درودها به روح بلند امام خمينی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به ويژه شهدای 13 آبان، همه دانشگاهیان بصیر و محترم را به حضور پرشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی این روز ملی دعوت کرد.

انتهای پیام/

 

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی