کد خبر: 3332 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵

به همت هیأت مکتب الشهداء برگزار شد؛

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در دانشگاه محقق اردبیلی

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در دانشگاه محقق اردبیلی با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی خضری به همت هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شب گذشته مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی خضری  و مداحی حسین عرب سرخی به همت هیأت مکتب الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام خضری در مراسم سوگواری که به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اراده خداوند متعال بر این است که ندای مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش تا ابد تاریخ به گوش زمینیان برسد، گفت: طبق روایات به جای مانده از ائمه معصومین(ع) زمین به حسینیان عالم به ارث خواهد رسید  و زمانی می رسد که حسینی ها حاکم مطلق زمین خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق احادیث و روایات ائمه معصومین آخر کار عالم مشخص است و هرچقدر هم جبهه باطل تلاش و کوشش کند نهایتا حسینی ها برنده نهایی هستند و برد با جبهه حق خواهد بود.

خضری با اشاره به ویژگی های آخرالزمان و یاران امام مهدی (عج) نیز گفت: پرچم اصحاب حضرت مهدی(عج) نیز یالثارات الحسین(ع) است و این خود بیانگر مأموریت جهانی رزمندگان اسلام در برهه کنونی است.

وی از دانشجویان خواست تا کسب بصیرت های لازم خود را برای تحقق وعده الهی آماده کرده و در راستای حسینی ماندن قدم بردارند.

انتهای پیام/