کد خبر: 3403 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵

در دانشگاه محقق اردبیلی؛

مسابقات قرآن و عترت مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در اردبیل برگزار شد

مسابقات قرآن و عترت مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مسابقات قرآن و عترت مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اولین دوره مسابقات قرآن و عترت کارشناسان و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در این مسابقات با بیان اینکه هر لحظه از زندگی انسان که توام با قرآن سپری شود، لحظات ارزشمند عمر است، گفت: قران کتاب مقدسی است که سالم به ما رسیده است و باید به نحو احسن به آن عمل کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مردم و سازمان  و آئینه تمام نمای سازمان برای مردم است.

فنی اصل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در جامعه ما قرآن کریم جایگاه تقدسی دارد، گفت: این مسابقات در سال های آتی با شور و جدیت بیشتر برگزار خواهد شد.

دین مبین اسلام برای سازندگی انسان آمده است

اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه دین مبین اسلام برای سازندگی انسان آمده است، گفت: برگزاری مسابقات حول محور قرآن و عترت در میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین قرآن و روابط عمومی بسیار مهم است، افزود: متولیان امر روابط عمومی تسهیل گران تصمیمات در سازمان ها هستند.

گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است

محمدتقی آل ابراهیم مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است، گفت: باید بهترین شیوه‌ و راه ها را برای گسترش مباحث قرآنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال قرآن را به عنوان معجزه محبت و هدایتگر همیشگی قرارداده است، افزود: انسان باید در همه شرایط و همه موقعیتها به این آئینه الهی نگریسته و راه صحیح پرستش الهی و زندگی را در قرآن دیده و عمل کند.

انتهای پیام/