کد خبر: 3437 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹

بازدید مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل از موزه تاریخ علوم اردبیل

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل از موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی بازدید و در جریان روند امور این موزه قرار گرفت.

بازدید مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل از موزه تاریخ علوم اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، شفیع شفیعی در بازدید از موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی گنجینه ای از آثار علمی را در خود جای داده است، گفت: معرفی مروجان علم و دانش در استان و ابزارهایی که به توسعه علم و فناوری در استان کمک نموده اند از نقاط قوت این موزه می باشد.

 

وی تاکید کرد: بی شک این موزه می تواند مورد استفاده اقشار مختلف از دانش آموزان گرفته تا اهالی علم، فرهنگ، هنر و همچنین گردشگران قرار گیرد.

شفیعی افزود: موفقیت های چشمگیر این مجموعه جوان و تازه تاسیس، امیدبخش آینده ای روشن برای اهالی علم و دانش استان و میراث داران فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل اظهارامیدواری کرد: با حمایت و مشارکت مراکز علمی و دانشگاهی، دستگاه های دولتی، سازمان های غیردولتی، مجموعه داران و علاقمندان این مجموعه فاخر، روز به روز بر غنای آثار آن افزوده شده و مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گیرد.

شفیعی با بیان اینکه کمبود چنین مجموعه هایی در استان اردبیل محسوس است، تاکید کرد: موزه تاریخ علوم اردبیل حرکتی نو و اقدامی ارزشمند است که آیندگان بدان افتخار خواهند کرد.