کد خبر: 3472 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴

رئیس خانه بسیج نخبگان اردبیل مطرح کرد؛

حمایت مالی از طرح و ایده‌نو توسط خانه نخبگان بسیج استان

رئیس خانه بسیج نخبگان استان اردبیل گفت: بیش از هزار طرح و ایده نو در خانه نخبگان بسیج استان مورد حمایت مالی قرارگرفته است.

حمایت مالی از طرح و ایده‌نو توسط خانه نخبگان بسیج استان

به گزارش ابصارخبر به نقل از سیفار،اولین جشنواره تجلیل از جهادگران عرصه علم و فناوری گرمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور گرمی برگزارشد.

در این جشنواره نائب رئیس خانه بسیج نخبگان استان از ارائه 1200 طرح، ایده نو و خلاقانه توسط دانشجویان و اساتید استان به خانه نخبگان بسیج استان خبرداد و افزود: در راستای حمایت از صاحبان اندیشه و تفکر نو در سطح استان از طرحهایی که با هزینه بین 50 تا 250 میلیون ریال قابلیت اجرایی در راستای تولید علم وثروت را دارا بودند توسط خانه نخبگان بسیج استان حمایت شده و طرحهایی با سرمایه بزرگ جهت بررسی و حمایت به مرکز کشور ارجاع داده می شوند.

اصغرتقی زاده شکیبا افزود: بررسي راهكارهاي تسريع در روند رشد علم و فناوري استان با رويكرد نقش آفريني بسيجيان، توسعه فرهنگ تحقيق، پژوهش و نوآوري از طريق الگوسازي، ارائه دستاوردهاي علمي بسيج و بسيجيان، تقویت روحیه خودباوری علمی به ویژه در بین بسیجیان فرهیخته وارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران بسیجی برتر از طریق شناسایی و معرفی دستاورد های برتر فناورانه از اهداف تشکیل خانه نخبگان استان است.

در پایان جشنواره از سرآمدان و جهادگران نخبه علم و فناوری شهرستان گرمی با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/