کد خبر: 3476 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان خبرداد:

تحقق 87 پروژه زود بازده در استان به همت گروه های جهادی/ بسیج سازندگی تبلور انقلابیگری است

مسئول بسیج سازندگی استان به تحقق طرح های کوچک و زودبازده توسط گروههای جهادی اشاره کرد و گفت: به همت گروههای جهادی 87 پروژه کوچک و زودبازده در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است.

تحقق 87 پروژه زود بازده در استان به همت گروه های جهادی/ بسیج سازندگی تبلور انقلابیگری است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عظیم سرداری مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان در همایش شکوه هجرت بسیج دانشجویی که در دانشگاه اردبیل برگزار شد به اولویتهای اساسی بسیج سازندگی سپاه اشاره کرد و گفت:کمک به تحقق طرحهای دستگاههای اجرایی و محرومیت زدایی از مناطق محروم و دورافتاده استان از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

شرکت 3100 نفر در اردوهای جهادی

سرداری با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 100 نفر از اقشار مختلف از جمله دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، کشاورزان و پزشکان در این طرح شرکت داشتند، از افزایش کیفی برنامه های جهادی خبرداد و گفت: امسال 175 گروه در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی تشکیل و به مناطق محروم اعزام شدند.

تحقق 87 پروژه کوچک و زودبازه توسط گروه های جهادی

وی به تحقق طرح های  کوچک و زودبازده توسط گروههای جهادی اشاره کرد و افزود: به همت گروههای جهادی 87 پروژه کوچک و زودبازده در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در اردوهای جهادی امسال 70 مدرسه با 50 هزار مترمربع زیباسازی و مرمت شده‌ است، خاطرنشان کرد: 17 مدرسه از این تعداد توسط گروه های جهادی بسیج دانشجویان مرمت شده است.

خدمت رسانی 129 تیم پزشکی در مناطق محروم

سرداری  خدمات تیم های پزشکی و درمانی بسیج جامعه پزشکی را یادآور شد و گفت: 129 تیم پزشکی با  اعزام به مناطق محروم  توانستند به  3 هزار نفر از مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کنند که از این تعداد 875 مورد  در 13 بخش بصورت تخصصی بوده است.

وی به تفاهم نامه همکاری با آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: طی تفاهمنامه ایجاد شده بن بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی 85 گروه جهادی شناسنامه دار استان از کمک های مادی و معنوی آستان قدس بهرهمند شدند.

مسئول بسیج سازندگی استان کار جهادگران دانشجو را ستود و گفت: گروه های جهادی دانشجویی  با صرف هزینه های شخصی کارهای بزرگی انجان دادن که در خور توجه و قدردانی است.

بسیج سازندگی تبلور انقلابیگری است

سرداری با اشاره به شعار بسیج در سال 95 گفت: فعالیت های بسیج سازندگی تبلور یافته بسیج، انقلابیگری و خدمتگذاری در جامعه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در پایان سخنان خود  از نهادها و دستگاه های اجرایی چون کمیته امداد، آب و فاضلاب، مدیریت نوسازی و اقشار مختلف بسیج بخصوص بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه های استان به خاطر حضور و حمایت های همه جانبه انها در تحقق اهداف بسیج سازندگی قدردانی کرد.

انتهای پیام/