پربازدیدترین ها

کد خبر: 3492 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶

در آستانه برگزاری یادواره ملی شهید شاخص بسیج اصناف انجام گرفت؛

دیدار مسئولان استان با خانواده «شهید دیده بان»

مسئولان استان اردبیل در آستانه برگزاری یادواره ملی شهید غلامحسین دیده بان شهید شاخص بسیج اصناف کشور با حضور در منزل این شهید،یاد و خاطره شهدای بسیج اصناف استان را گرامی داشتند.

دیدار مسئولان استان با خانواده «شهید دیده بان»

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان به همراه مدیران کل بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، صنایع و معادن، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان سپاه و بسیج از جمله بسیج اصناف در آستانه برگزاری یادواره ملی شهید غلامحسین دیده بان شهید شاخص بسیج اصناف کشور با حضور در منزل این شهید،یاد و خاطره شهدای بسیج اصناف استان را گرامی داشتند.

در این دیدار جواد صبور پیشکوست دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و خطرات با شهید دیده بان پرداخت و گفت: همه باید جهت حفظ ارزش های دینی و ملی  حاصل خون شهدای گرانقدر است تلاش کنند.

سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان نیز به بیان شاخصه های شهید دیده بان پرداخت و گفت: امسال خداوند متعال توفیق برگزاری دویادواره در سطح ملی به ما داد تا نسبت به شهدای گرانقدر استان ادای دینی کرده باشیم.

سردار بابازاده در ادامه سخنان خود به بیان گزارش اجمالی در مورد اقدامات یاواره ملی شهید شاخص بسیج اصناف کشور پرداخت و گفت: اجرای موفق برنامه آبروی اصناف، افتخار بازار با محوریت شهید غلامحسین دیده بان شهید شاخص بسیج اصناف در تمامی بازارهای و بازارچه های اردبیل، دیدار با پیشکسوتان بازار، تدوین و انتشار کتاب شهید دیده بان از جمله اقدامات سپاه و بسیج در برگزاری یادواره ملی شهید شاخص بسیج اصناف کشور است.

فرزند شهید دیده بان نیز در این دیدار ضمن بزرگداشت مقام آمران به معروف و ناهیان منکر، بزرگترین مشکل کشور را  فساد اقتصادی عنوان کرد و گفت: مسئولان کشور اگر فکری به حال فساد اقتصادی رایج در کشور نکنند این موضوع در آینده نزدیک به پاشنه آشیل کشور مبدل خواهد شد.

وی ضمن بیان خاطراتی از شهید غلامحسین دیده بان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: اگر وضعیت بوجود آمده در کشور به خاطر فسادهای اقتصادی اصلاح نشود، قطعا همه ما نزد شهدا شرمنده خواهیم شد.

فرزند شهید دیده بان از مسئولان کشور و استان خواست تا طراحی نشن امر به معروف و نهی از منکر، مران به معروف در حکومت اسلامی را مورد تشویق قرار دهند.

سید حامد عاملی مدیر کل صنایع و معادن برپایی مجالس شهدا را بعنوان یکی از مهمترین برنامه های انتقال میراث شهدا به نسل جدید عنوان کرد و گفت: همه باید باید با حفظ چراغ راه پیش رو بتانیم امانت های شهدا را به نسل جدید بسپاریم تا کشور همچنان بتواند به روند ر به رشد خود ادامه دهد.

وی شهدا را مصداق واقعی ایستادگی و مقاومت نام برد و افزود: شهدا به راستی انسان های واقعی هستند و ما باید تلاش کنیم تا زندگی وایثار و از خودگذشتگی آنها را در اذهان مردم به تصور بکشیم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام  دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا را قدرشناسی واقعی از دلاورمردی‌های آنها دانست و افزود: در این زمینه رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش تمامی آحاد جامعه است و همه باید تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده و مروج اهداف و آرمان‌های شهدا و نظام در جامعه باشیم تا بتوانیم در مقابل شهدای والامقام ادای دین کنیم.

انتهای پیام/